آلبوم جديد و بسيار زيباي عليرضا روزگار با نام عطر موهات


آلبوم جديد و بسيار زيباي عليرضا روزگار با نام عطر موهات … با 2 كيفيت

( تراک دوم و چهارم حرف نداره حتما دانلود کنید )

برای دانلود آلبوم پرم از گریه آخرین آلبوم این خواننده به تاریخ شهریور ماه 89 اینجا کلیک کنید

 

دانلود يكجا 128 سرور مستقيم

MP3 128

Atre Mohat

To Nakhasti

Najib

Harfe Akhar

Asir

Mahboobeh

Gisu Tala

Sahel

Cheshm Berah

Hargez


دانلود يكجا OGG سرور مستقيم

OGG

Atre Mohat

To Nakhasti

Najib

Harfe Akhar

Asir

Mahboobeh

Gisu Tala

Sahel

Cheshm Berah

Hargez

سرور دو 2

Track1

Track2

Track3

Track4

Track5

Track6

Track7

Track8

Track9

144 Replies to “آلبوم جديد و بسيار زيباي عليرضا روزگار با نام عطر موهات”

  1. آقا مرسی
    از اینکه کسی نظر نداده من شرمنده
    محسن یگانه هم بزار
    بای تا های

  2. عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي بود
    مـــــــــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــي
    به قول دوستمون محسن يگانه هم بزاريت بد نيست

  3. سلام خیلی خوشم اومد.میگم چند روز پیش آقای روزگار تو برنامه هیئت ژولی یه آهنگ خیلی قشنگ خوند و گفت که اینو هنوز به بازار ندادم اون آهنگ رو ندارین .اسم اهنگ رو بلد نیستم چون خودمم از پسر خالم شنیدم
    پاسخ : بله دوست عزیز آهنگ 4 از این آلبوم رو اجرا کردن میتونید دانلودش کنید

  4. واقعآ عالي مي خونه اشالاه تو نكس پرژين استار اول بشه از زحمت شما هم تشكر مي كنم

  5. آره حال کردم ولی چرا آهنگ های آقای رضا صادقی رو گوش نمی کنی

    هیئت مرودشتیان
    مجید رضا ،محمد ، احمد

  6. من از 3 یا 4 سال پیش آهنگ های علیرضا ر گوش میدادم از اینکه تو برنامه حقش رو خوردن داشتم دیوونه میشدم به هر حال ممنون

  7. خیلیییییییییییییییییییییییییی توپ بود. حال کردمممممم. دمت گرم داداش

  8. سلام دستت درد نکنه علیرضا جون خیلی عالی بود
    جای تو تو ذهن من هرگز کمرنگ نمیشه خیلی با احساس میخونی
    دوست دارم

  9. خیلی با کلاس بود. علیرضا به این گلی وقتی اینقد ترانه های ملایم و غمگین رو قشنگ میخونه چرا توی کنسرتnext persian star اون ترانه هارو اجرا کرد؟

  10. سلام ممنون از لطفتون من طرفدار سرسخت علیرضا جون هستم وخیلی ناراحتم از این بابت که حقشو توبرنامه نکست پرشن استار خوردن قطعا باید علیرضا اول میشد بقیه دربرابراون صفربودند

  11. علیرضا روزگار آخه چرا؟بیچارهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  12. عجب خنگی تو اون برنامه اول شد واقعا در پیت بود اسکل رشتی با اون داورای چفت و چلش

  13. من دیگه اون برنامه رو نگاه نمیکنم اگه قبلا هم نگاه میکردم واسه علیرضا بود دوستان این آلبوم قشنگه اما به نظرم آهنگ گیسو طلا زیاد جالب و خوب نیست اما بقیش عالی

  14. خیلی خوب بود صدای علیرضا به دل میشینه نمیدونم چرا ولی خیلی خوب میخونه یه اهنگ بخونه با محسن یگانه دستتون درد نکنه

  15. اقای علی جان روزگار قربانتان زحمت کشیدین.بچه های کابل انتظار کارهای جدید تان ره داره.قربانت علی اقا.به قول خودتان :دمت گرم

  16. سلام.آقای روزگار : صداتون ،سبکت خوندنتون،آهنگاتون وشعر ها همه بی نظیرن مثل اسمتون. واقعا ازتون ممنونم خیلی زیبا و دلنشین میخونید،خیلی.

  17. من دیونه وار علی رضا رو دوست دارم.نمی دونم چه جوریی پیداش کنم حاضرم روش سرمایه گذاری کنم هر چقدر بخواد.کمکم کنید……عاشقتم علی رضا

  18. من به خاطر علی رضا به شیرازم رفتم ولی…..نمیدونم چیکار کنم علی رضا دارم از دوریت دیونه میشم

  19. دوووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتت دارررررررررررررررم علی رضا

  20. مرسی به خاطر حمایت از علیرضا

    برای دانلودآهنگ جدید علیرضا روزگار به وبلاگ من سر بزنید مطما باشید نظرات با محبت شما حتما به دست ایشان میرسد ( با سپاس.نبض ترانه)

  21. ازاينكه همشهريم هستي عليرضا جان افتخارميكنم .موفق باشي عزيزم ازطرف نادرسنگري وهادي قلاتي

  22. سلام آقای روزگار من دانشجو رشته کامپیوتر هستم و به خاطر شما انتقالی گرفتم برای شیراز ولی هنوز موفق نشدم شما رو ببینم اگه میشه یه نشونه کوچیکی بدید تا به دیدن شما بیام دوست دارم خیلی خیلی.

  23. خیلی صدای دوست داشتنی داری علیرضا آرزوی موفقیت رادرتمام مراحل زندگیت ازخدای متعال خواستارم

  24. I love alireza.
    میخواهم فاصله ها را بشکنم تا به تو برسم ولی افسوس فاصله ها درست برعکس دلها شکستنی نیستند.

  25. حق شهرام شکوهی بود بیاد بالا نه علیرضا البته ببخشید من نظر خوامو گفتم هر کی بدش اومد بشینه تو آب یخ

  26. خیلی ممنون از اینکه آهنگ های علیرضا رو گذاشتید که طرفداراش را خوشحال کنید

  27. حقش بود عليرضا اول ميشد از همه قشنگتر ميخوند. احساسي كه تو اهنگش بود به هيچ وجه تو اهنگ احسان كه برنده شد نبود.

  28. بابا واقعا صدای گیرا وجزاب داری من هر روز از خانه تا شرکت البوم زیبایت را گوش مکنم راستی داور چهارم nex persian star کجا بود موفق باشی علی رضا arash11 از مازندران سوادکوه زیراب

  29. بابا واقعا صدای گیرا وجزاب داری من هر روز از خانه تا شرکت البوم زیبایت را گوش مکنم راستی داور چهارم nex persian star کجا بود موفق باشی علی رضا arash11 از مازندران سوادکوه

  30. سلام من شیوا هستم ایزدی یادتون که میاد؟میخواستم مثل همیشه ازتون انتقاد کنم.بعضی از ترانه هایی که میخونید خیلی ضعیفه بهتره یه هنرمند حد خودشو تشخیص بده وهر ترانه ای رو نخونه.فکر کنم ترانه ی(ماروباش)من که با اصرار ازم گرفتید وبه خاطرش جنجال شد ارزش خوندن و داشت به هر حال من به عنوان یه همشهری وکسی که یه روزی هنرجوی شما بوده حاضرم بی هیچ منت وچشم داشتی با شما همکاری کنم اگه مایل بودید از ترانه های جدید من استفاده کنید به همین آدرس برام پیغام بذارید.اگر شما به صدای خودتون اطمینان دارید بدونید منم به ترانه هام ایمان دارم مطمئنم که تاثیر صدای شما با ترانه های من بیشتره.

  31. سلام علیرضا جان خیلی ماهی.خیلی خیلی دوست دارم به امید دیدار و سربلندی برای شما

  32. امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی و همیشه آرزو دیدنتو دارم .اینم بگم وقتی ترانه هاتو گوش میدم دیوونه میشم مخصوصا اگه فردا بیاد .آلانم به قول خودت فردا بیادو تو رو ببینم .مرسی.علیرضا معتمدی مقدم از زاهدان.بای

  33. سلام با تشکر از اهنگ های زیباتون .اگه میشه آهنگ ((فکر میکردم یه عشق پاکی ..واسه من یه سینه چاکی ))از داداش علی رضا رو واسه دانلود بذارید.آخه ترانش خیلی قشنگه.ok.مممممممممنننننننننووووووون میشم.
    alireza motamedi moghadam …

  34. علیرضا ستار کار اشتباهی کرد تورو رد کرد !من صدای تورو بیشتر از احسان دوست دارم@@@خیلی

  35. بسیار عالی بود دگه حق خوردن که میگن چیه علی جون عاشقتم دوست دارم از نظر مکن تو توی دنیا تکی .

  36. لینکهای علی رضا روزگار خراب است خسته نباشید اگه میشه درست کنید

  37. amir hosin kheili nafahm tashif dari bha
    to ke nabayad begi ki khub budeh ki na ehsanam kheili ali bud manam ali rezaro dust daram va delam mikhast un muvafagh she y dige ham fek ikonanma una be gheyraz seda be chizat

  38. ببخشید توی تایپ خراب شد علی رضا دووووووست دارممممممممممممممممم

  39. سلام. صدای اقای علیرضا روزگار واقعا دلچسب و زیباست اما دوستان عزیز نباید به آقای احسان توهین کنند آقای احسان واقعا لیا قت اول شدن رو داست. مرسی

  40. سلام ممنونم از زحماتت دوست گلم من از دوستای علیرضا هستم علیرضا با من همکلاس بود خیلی بچه باحال و مهربونیه منم خیلی دوسش دارم و عاشق صداشم به امید موفقیت وسربلندی همه جوونای ایرانی بازم ازت ممنونم

  41. رضا دوستت دارم ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………یه دنیا

  42. فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خیلی دمت جیز خرابات

  43. با سلام خدمت هنر مند عزيزمون عليرضا
    از اهنگ بدجوري عاشقت شدم خيلي خوشم اومد منتظر البوم جديدت هستم
    به اميد ديدار(بلك من)

  44. سلام علیرضا اوضاع چطوره منم نمو جان صدات که بد نیست ولی گروه ارکسترت افتضاست.

  45. سلام
    من همیشه علیرضارو دوس داشتمو دارم
    ولی اینو جدی میگم این البومش واقعا محشره
    افرین علیرضا جان
    امیدوارم هر جا که هستی سلامت و موفق باشی

  46. علی روست دارم ععععععععععععععععععععاشقتم تو بهترین هستی

  47. اينا كه همشون فيلتر شدن من خيلي صداي عليرضارو دوست دارم لطفا بررسي كنيد

    پاسخ : دوست عزیز از سرور دو دانلود کنید مشکل نداره

  48. در کدام بخش پتروشیمی کار می کنید!راسته که اشغال جمع می کنید!سازو ناقاره هم می زنید!

  49. عالي هست.من به سفارش دوست…. گوش ميكنم.راستي اگه البوم قديميش رو داري بذار؟؟

  50. علیرضا جان عاشقتم. بااون صدا نازت هر عاشقیا گریه میندازی امیدوارم لبه خودت همیشه خندان باشه

  51. راستی اخه مگه ادم قحط بود که ستار بیاد انتخاب کنه. علیرضا جان اصلا ستار در حد تو نبود که بخواد برا صدات نظر بده از ستار متنفرم

  52. سلام من زیادباصدای علیرضا آشنا نبودم ولی عید امسال اومد رامشه و منم رفتم کنسرتش و حالا میتونم با جرات بگم از بهترین خواننده های ایرانه ولی اونجوری که باید شناخته نشده و توخفا مونده
    بخدا خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی صدا داره و مث بقیه خواننده ها نیست که با قیافش طرفدارپیدا کنه وبعد تو کنسرتش لب بزنه!!!از پرو پا قرص ترین طرفداراشم وامیدوارم بتونه عید سال آیندم قدم رو چشم ما بذاره
    در ضمن اصلا اصلا اهل قیافه گرفتن نیست و واقعا استحقاق ستاره شدن تو دنیای موسیقی رو داره
    من که خیلی خیلی دوسش دارم…

  53. شعر و ملودیت عالیه همه کارات با بغضه حرف دله . کار قصه مجید بخشور با شعر شما بسیار زیبا و دلنشین شده …..از کمکت به جوونها ممنونم……..

  54. اقا دمت گرم خوبه ولي update نكردي البوم پرم از گريه از عليرضا اومده چرا نميذاريد.راستي اگه email روزگار رو داري تو رو خدا برام بفرست emailمن اينه majidahmadi88@yahoo.com

  55. براي بهتر شدن بايدبيشتر سرمايه گذاري كني باتنظيم كنندههاي بهتر خوانندههاي بهتري مثل محسن يگانه كار كنيد

  56. سلام مجید بخشور دوستمه نزدیکه یک ساله با همیم صداش قشنگه جای پیشرفت داره حمایتش کنید

  57. سلام علی رضا جان حالت خوبه به خدا من عاشق صدات و خودتم خیلی سعی کردم که یه جور باهات تماس بگیرم یا ایمیل تو داشته باشم ولی پیدا نکردم به خدا از خیلی وقت که با آهنگ هات زندگی می کنم امیدوارم که بتونم یه جور باهات تماس داشته باشم

  58. سلام سلام این مجید بخشور رو میبینید خیلی حروم زادس یه بچه یتیم بیش نیست که تو اهواز بزرگ شده امار دقیقش دستمه حالا اومده تهران ادم شده تخم مرغ زردو مامان بابا نداره اصلا جای پیشرفت نداره خیلی خالی بنده به فرشته فرشته فرشته فرشته فرشته پیشنهاد میکنم دوستیتو بزاری کنار داره اسگولت میکنه اکی غزیزم فقط روزگارو بچسب

  59. اقا مهدی میشه بگی اماره چیش دستته؟!!
    چیکار کرده که اینجوری راجع بهش میحرفی

  60. این که زن داشته این که تا الان اسگولت کرده خودت نفهمیدی از کجا خوردی من توصیه کردم ولی انگار نمی خوای گوش بدی که بد بختت میکنه

  61. من تهرانم بله من همه زندگیشو میدونم!هم نامزدیش هم خانواده اش!تو رو چه حساب میگی اسکولت کرده اخه بیشتر توضیح بده

  62. اقا مهدی شما فکرنمیکنی زندگی هرکس به خودش مربوطه اصلا به شما ربطی نداره که تو زندگی دیگران چی میگذره شما اگه شخصیت داشتی و شعورت میرسید سرتو میکردی تو زندگی خودت به جای دشمنی با دیگران!خواهشا حرفای مزخرف اینجا نزنید!فکرمیکنم حرومزاده تو باشی که انقدر راحت به دیگران تهمت میزنی

  63. اونایی که میخوان به علیرضا کمک کنن باید بدونن که آلبوم مجوز هزینه ی زیادی داره آقای روزگار آلبوم جدیدشون رو که پرم از گریه نام داره رو با هزینه ی خودشون تولید کردن . آلبوم های قبلشون رو برادرشون تنظیم کرده و به خاطر دلایلی مجوز نگرفته اند و مجبورن با تنظیم کننده های خوب کار کنن و به خاطر همین پشتوانه ی مالی بسیاری احتیاج دارن

  64. من در کنسرت هایی که آقای روزگار در تهران گذاشتن ایشونو شناختم و با ایشون دوست شدم تنها تنظیم کننده ای که در تهران با ایشون کار میکنه آقای ولی نژاد هستن اینم به خاطر بودجه هست که ایشون با برادرشون و آقای امیری که در همان شیراز هستن کار میکنن .آقای روزگار اگر در تهران بودن و با بودجه ی کافی به جرات میگم که مطمئنآ خواننده ی top میشدن

  65. من موندم چرا مدیر سایت توهینایی که بعضیا روی حساب مسائل شخصیشون با خواننده ها دارن و پاک نمیکنند مجید بخشور خیلی خواننده ی مزخرفیه و هر چی که در موردش میگن درسته خوب آخه همه ی خواننده ها اولش مزخرف میخونند مهم اینه که با خواننده ی خوبی مثل علیرضا روزگار کار میکنه
    من عاشق تو فک کن تموم شده ی مجید بخشور شدم امیدوارم شما هم بشنوید

  66. من از بندرعباسم توسط آقای رشیدی با شما آشنا شدم.واقعا صدای دلنشینی داری مرسی همیشه میخامت

  67. اهنگ های اقای بخشور رو هم بذارید رو سایت بشنویم .بعد جواب بقیه دوستان رو هم بدیم.

  68. ما که نه چیزی دیدیم و نه چیزی شنیدیم بی زحمت واسه اونایی که بغعد از ما میان که یه چیزی ببینن وقتشو بیشتر کنید تو گور باباتون

  69. بابا ایول کف خون قاتی کردم دست خوش ولی حیف دانلود نمیشن چه کنییم داداش؟؟؟؟؟

  70. واقعاصداتش قشنگه مخصوصا آهنگ ناری نای فوق العاده س.من عاشق صداش شدم روزی ده باراین آهنگ روگوش میدم.

  71. سلا م به داداش گلم عليرضا جون من تمام اهنگ ها ي قشنگت را دارم و خيلي عاشقتم تو را به خدا قسم بيا به ترانه باران خوا هش ميكنم عاشقتم خوش صدا ترين داداش دنيا من

بیان دیدگاه