آهنگ زیبای دنیای وارونه با صدای سعید مدرس همراه با موزیک ویدیو


اهنگ جدید و زیبای دنیای وارونه با صدای سعید مدرس با دو کیفیت همراه با ویدیوی این کار

MP3 128 donyaye varoone

::. دانلود ويدئو  دنیای وارونه با كيفيت  اصلي با حجم 32 مگابايت .::

::. دانلود ويدئو  دنیای وارونه  با حجم 14 مگابايت .::
::. دانلود ويدئو دنیای وارونه  حجم 6 مگابايت .::

OGG 64 donyaye varoone

 

127 Replies to “آهنگ زیبای دنیای وارونه با صدای سعید مدرس همراه با موزیک ویدیو”

  1. هنوز دانلود نشده در حال دانلوده ولی فکر میکنم دانلود شه خوب به هر حال ممنون فکر میکنم که سایت خوبی باشه نمیدونم احتمالا که هست دوستون دارم اینازxx12 ساله از مشهد خوش بحالت که تو تهرانی من ارزو دارم بیام تهران تاحالا نیومدم ولی ارزو دارم که بیام جیگر بخور رشد کنی موهاتو پر پشت کنی این شعره باحاله نه اینو یک جیگر فروشه لب دریای بابلسر داد میزد خیلی باحال بود خوب سرتو در نیارم دیگه راستی خودتو معرفی نکردی ها خیلی بده این جوری بازدید کننده کم میاری گفته باشم وای چقدر حرف زدم ببخشید اخه امروز حسابی تو دندم/شارزم/ خوب فعلا با ی به حرفام فکر کن برا خودت میگم خدافظ راستی چرا از این انیمیشن ها نذاشتی سایتت خیلی بده مجهز نیست تزئینش کن یکم به طرفدارات افزوده میشه خوب دیگه تو به این ها عمل کن تا بازم بهت بگم چجوری بری رو خط بای بای

  2. خوب نظر همه میدن منم گفتم چرا نظر ندم خیلی من با سعید مدرس حال میکنم یکی از طرفداران موسیقی و کارگردانی هستم یعنی کسی که موسیقی میدونه میفهمه یعنی چی خوب بگذریم. سعید شخصی است موفق و امیدوار هستم که همواره کارهای بهتری از سعید ببینیم

  3. عجب دنیایی شده حلا دیگه مرد ها چشمهاشون روی کارای زن ها میبندند (اونجا که میبایست میدیدم من چشمام بستم) واقا که دنیای واروونه ی شده!
    درسته……

  4. مرسی سعید جان خیلی آهنگت قشنگ بود اولین بار که از pmc دیدم خیلی حال کردم و رفتم دنبالش تا پیداش کنم

  5. مرسی از اینکه این موزیک رو از سعیدبرای دانلود گذاشتین بسیار انتخاب خوبی بوده من دانلود کردم .

  6. سلام كليبهاي شما خيلي قشنگه حتي بااينكه سبكهاشون شبيه هم شدن (سبك سعيدمدرسي)

  7. دمتون گرم!
    اهنگاي پر معني زياد دارين.
    خيلي قشنگن…
    شما كم مي خونيد ولي خاطره انگير مي خونيد.

  8. يكي بود يكي نبود كور بشه چشمه حسود دستت درد نكنه اقا سعيد واقعا خيلي بود

  9. خيلي موزيك با هال و عاليه من هم براي اولين بار تو PMC اينو ديدم و به نظر من مثل موزيك آرش هميشه جزو بهترين موزيكها هست اميد وارم كه سعيد هميشه موفق باشه %

  10. خیلی ممنونم از اینکه هین دنیای وارونه یک بار هم خستگیمان را در اورد

  11. مطمئنا بهترین کلیپ ایرانی که تا حالا دیدیم. به امید کارای بهتر

  12. من هم واقعا صداي آقاي مدرس رو دوست دارم. كليپاشون سبك جالب و خاصي داره كه مي‌شه تشخيص داد كار ايشونه. در ضمن ايشون شباهت خيلي زيادي به همسر من دارن. خيلي ذوق ميكنم وقتي كليپي از سعيد پخش ميشه.

  13. عاشق كليپ «عكس تو» هستم . واقعاً كاراي سعيد فوق العاده و بيادموندني هستش. من فكر ميكنم ايشون از نوابغ در اين كار هستن.

  14. aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  15. salam..man ham ye ahang saz va khanande rock am…2 ta ahang az saeed shenidam in khailii behtar az axs ee say kon genre in kaaro donbal koni

  16. salam bar dostan khososan dokhtarane ironi besiar khob bod har dokhtari mana dost dare baram payam bezare asheghe hamatonam baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy

  17. سلام عزيزم دوست دارم باهات صحبت كنم دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

  18. حیف استعداد های ایرانی…
    روزی باشه هیچ کس از اسم وطنش خجالت نکشه!
    منتظر از این بهتر.

  19. agar momkene mikhastam dar khast konam ke download clip jouan band_dokhtare bahar ro ham ba keyfiate ali vasamun too site gharar bedid…. motmaen hastam ke kheyli tarafdar dare in video… ba tashakor

  20. آقا سعید با وجود شما موسیقی پاپ ایران متحول شد و بدونید که طرفداران شما بی شمارند. امیدوارم مثل همیشه کارهای درجه یکی از طرف شما داشته باشیم . واقعاً ممنون از کارهای زیبای شما که دل ما رو گرم میکنه

  21. خیلی خیلی سبک کارات جالب و منحصر به فرده ، خیلی باهاش حال کردم ، در ضمن قیافه جذاب و دلنشینی داره این سعید پدر سوخته ‍!

  22. من آهنگ دنیای وارونه رو خیلی دوست دارم ولی برادرام منو به خاطر این سلیقه مسخره می کنند
    خوب سلیقه های متفاوته دیگه

  23. سعیدجان به خاطرشباهت بسیارزیادمن به تو همه درمدرسه منوسعیدصدا میزنن راستی من سبکتو در موسیقی پاپ خیلی دوست دارم

  24. خیلی دنبال این اهنگ گشتم و بالاخره پیداش کردم سعید مدرس عزیز صدات خیلی عالیه

  25. مرسی . موزیک ویدئوی بسیار زیبا و قشنگی بود. با سپاس و درود بیکران بر تو سعید عزیز…..

  26. من یکی از طرفدارهای اقای مدرس هستم خاطرات خوبی با اهنگ هاش دارم

  27. سلام سعید جان دنیای وارونه واقعا حرف نداره من خیلی دنبال این موزیک ویدئو بودم بالاخره دانلود کردم زنده باد به تو و دنیای وارونه.

  28. همه از اهنگ تعريف كردن.اما نگفتن تو خودتم گل هستي.ديوونتم.كارت درست.اما اگه همكار خواستي بگو.من تو نت كار بلد هستم.ميتونم به سايتت كمك كنم.اگه خواستي به وبلاگم پي ام بده.باي

پاسخی بگذارید

