28 تصویر واقعی از زندگی و مرگ وحشتناک هندو ها + 18


آنچه می بینید تصاویر واقعی از زندگی و مرگ هندوها در حاشیه رودخانه مقدس گنگ است. مشاهده تصاویر به بیماران قلبی ، کودکان و افراد حساس توصیه نمی شود. این تصاویر ما را به تفاوت دین مبین اسلام با سایر ادیان و اهمیت و قدر و منزلت انسان در زمان حیات و پس از مرگ و حرمت نگه داشتن جسم و روح مسلمان در زندگی و مرگ در دین مبین اسلام متذکر می شود.

البته نقد بالا مربوط به یک وبسایت دیگر است ولی به عقیده من دلیل اصلی این تصاویر جمعیت بیش از حد فقیران  و بی خانمان های هند است که حتی هزینه دفن و یا سوزندن اجسادشان را هم ندارن.

 



 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


12 Replies to “28 تصویر واقعی از زندگی و مرگ وحشتناک هندو ها + 18”

  1. جسم انسان پس از مرگ کوچکترین ارزشی نداره. اگر زیر خاک هم بره خوراک کرم ها و حشرات خواهد شد. حالا چون شما نمی بینید معنی اش این است که جسم مسلمانی که زیر خاک رفته احترامش حفظ شده؟؟! در این که جسد بی خاصیت و آلوده و کثیف (از نظر بهداشتی) یک مسلمان توسط صد ها کرم و حشره خورده و تکه تکه شود چه منزلت و کرامتی است؟!

    فقط بلدید با چشم و گوش بسته از مردمی که عقایدشان با شما متفاوت است ایراد بگیرید. بدون فکر کردن و بدون کوچکترین منطقی. خیلی پست و احمق هستید

  2. dejando lo indigno por un lado, obviamente es super marrano e antihigienico……..asi que me uno a los comentarios anteriores y digo:……….A la mierda Chésumadre que hasco hijo nde la gran puta!!!!!!!!

  3. Dejando por un lado la dignidad, lo super antihigienico y super marrano y asqueroso……solo me queda unirme a los comentarios anteriores y decir:………A la mierda Chésumadre Vamos a la verga!!!! que jijos de la chingada!?!?!?!? WTF!?!?!?!?!

  4. درسته كه جسم ازبين رفتني وفاني است ولي باز محترم وشريف است ودر شان آدميت نيست كه جسمش خوارو تحقيرشود

  5. کی حاظره جسم بتبش یا مادرش رو بندازه جلوی سگا بخدا اسلام تماما نور ورشنایی

بیان دیدگاه