خانه > موزیک > آلبوم تصويری فوق العاده زيبای محمد اصفهاني با نام حضور

آلبوم تصويری فوق العاده زيبای محمد اصفهاني با نام حضور


 آلبوم تصويری فوق العاده زيبای محمد اصفهاني با نام حضور 2 را میتوانید از این قسمت دانلود نمایید.

( اين آلبوم مربوط به كنسرت نمايشگاه بين المللي تهران مي باشد .)

محمد اصفهانی

محمد اصفهانی

دانلود سی دی 2 با لینک مستقیم       لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )            لینک غیر مستقیم ( Mediafire )

  1. کیان
    ژانویه 9, 2011 در 6:19 ب.ظ.

    جناب این پستو حذف کن.مگه پشت جلد آلبومو نخوندی:هر گونه تکثیر و کپی برداری از این اثر یا سایر آثار اینجانب مجاز نیست.
    این کار شما تعدی آشکار به حقوق دکتر و مولفین این اثره.هر چه زودتر حذفش کن.

  2. سعید
    ژانویه 9, 2011 در 6:41 ب.ظ.

    دوست عزیز
    اگه شما توان خریدشو دارید من اکیدا پیشنهاد میکنم ارجینالشو بخرید
    این اثر برای دوستانیه که به دلایلی مثه خارج از کشور بودن یا دور بودن از مراکز فروش گذاشته شده
    خلاصه شما خودسازی کنی بهتره
    اینجور هم که من حدث میزنم شما خودت تو گوگل چرخیدی واسه دانلود اینکار که به این وبلاگ رسیدی
    مگه غیر اینه؟؟؟

  3. کیان
    ژانویه 19, 2011 در 9:25 ق.ظ.

    عزیز محض اطلاعتون می گم من به محض اینکه این اثر به شهرمون رسید اصلشو تهیه کردم.بعدها در سایت هواداران دکتر یه نفر اعتراض کرده بود که این اثر در اینترنت پخش شده و من تصمیم گرفتم با گذاشتن کامنت اعتراضی قدمی در راه اجرای قانون کپی رایت بردارم.
    ثانیا فرض کنیم نیت شما برای افراد خارج از کشور بوده ولی افراد داخل از اون سو استفاده می کنن.
    خلاصه من سر حرفم هستم:این کار غیر قانونیه.
    من خود سازی می کنم ولی دلیل نمیشه که به فکر جامعه سازی نباشم.درسته؟؟؟

  4. احمد
    ژانویه 19, 2011 در 2:23 ب.ظ.

    چرا شما فک میکنی بخاطر 1500تومن گشت وبلاگ شما رو پیدا کنه با این کار به انگیزه یک خواننده لطمه میزنین بعدم هرکی خارج باشه حتما یه آشنایی داره تا براش تهیه کنن نداره ماهواره ها میذارن شما زحمت بکشین این اثر رو از راه حرام بدست کسی ندین
    خیلی ممنون و معذرت میخوام

  5. سعید
    ژانویه 19, 2011 در 5:43 ب.ظ.

    مرسی
    دوست عزیز اصلا شما فکر کن من دارم در اینجا مردم رو امتحان میکنم ببینم کی دانلود میکنه
    هر کسی مسول اعمال خودشه
    کسی که امکان تهیه این اثر رو داشته باشه و به حقوق این خواننده احترام بذاره مطمعن باش که دانلود نمیکنه میره میخره آلبوم رو.

  6. سعید
    ژانویه 19, 2011 در 5:46 ب.ظ.

    آفرین کار درست رو شما انجام دادید
    در ضمن از کپی رایت حرف میزنید در صورتی که در ایران رعلیت نمیشه.
    اصلا خیلی دور نریم همین ویندوزی که نصبه روی کامپیوتر شما کپی رایته یا تموم برنامه هایی که روی کامپیوترت هست.درسته؟؟؟

  7. سعید
    ژانویه 19, 2011 در 5:48 ب.ظ.

    آفرین کار درست رو شما انجام دادیددر ضمن از کپی رایت حرف میزنید در صورتی که در ایران رعلیت نمیشه.اصلا خیلی دور نریم همین ویندوزی که نصبه روی کامپیوتر شما کپی رایته یا تموم برنامه هایی که روی کامپیوترت هست.درسته؟؟؟

  8. کیان
    ژانویه 20, 2011 در 10:24 ق.ظ.

    درسته که قانون کپی رایت اجرا نمیشه ولی وقتی دکتر گفتن تکثیر آثار اینجانب مجاز نیست یعنی ما حق نداریم اونو غیر مجاز تکثیر کنیم.
    به هر حال ما گفتیم و به وظیفه ی خودمون عمل کردیم.حیف شد اگه حذفش می کردین خیلی خوب میشد.در ضمن خبر جدیدو خوندین:

    آلبوم جدید محمد اصفهانی با نام ‹بی‌واژه›
    به زودی توسط شرکت ایران‌گام منتشر می‌شود

    این آلبوم با عنوان «بی واژه» شامل یک پکیج حاوی یک سی دی
    صوتی و یک دی ودی است. در سی دی ۱۲ قطعه و در دی ودی هم تیزر آلبوم به اضافه پشت
    صحنه این تیزر قرار دارد. همچنین شرکت ایران‌گام آلبوم جدید من را منتشر خواهد کرد.

    محمد اصفهانی در این‌ خصوص گفت: در آلبوم جدیدم با افرادی چون: آریا عظیمی‌نژاد،
    میثم مروستی، پوریا حیدری، پدرام کشتکار و توحیدجان آتابای همکاری داشته‌ام.

    وی در پایان افزود: چندی پیش آلبومی تصویری تحت عنوان
    «حضور۲» را وارد بازار کردیم که متأسفانه این آلبوم تصویری قربانی شده و
    حق مطلب برای آن ادا نشد. در ‌‌نهایت از تمامی مردم عزیز کشور تقاضا دارم که با
    خرید سی دی اوریجینال هنرمندانشان را حمایت کرده و قانون کپ رایت را رعایت نمایند
    تا برای ما انگیزه‌ای برای ادامه کار وجود داشته باشد

    منبع خبر: خبرگزاری نسیم آنلاین.

    و خوب میفهمین که منظور دکتر از قربانی شدن چیه.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

