خانه > خبر > نامه سرگشاده بهنام صفوی در پی پخش مجدد موزیک ویدئوش از شبکه «فارسی وان»

نامه سرگشاده بهنام صفوی در پی پخش مجدد موزیک ویدئوش از شبکه «فارسی وان»


 

 

 

 

 

  

نامه سرگشاده بهنام صفوی در پی پخش مجدد موزیک ویدئوش از شبکه «فارسی وان»:
بهنام صفوی: با خواننده‏هاى داخل كشور كارى نداشته باشید!

موسیقی ما- باز هم ماهواره، باز هم اتفاقات عجيب و باز هم كليپ. گویا اين اتفاقات تمامى ندارد و اين بار بهنام صفوى كه خيلى زود توانست جايگاه مناسبى براى خودش دست و پا كند، گرفتار مشکل پخش کلیپ‌هایش از شبکه‌های ماهواره‌ای شده است، پخش كليپ بهنام صفوی از شبكه‏اى كه اين روزها تمامى توجهات را به خودش جلب كرده باعث شد انگشت اتهام به سوى او دراز شود. بهنام صفوى خواننده خوب كشورمان كه تنها يك كليپ برای یکی از قطعات‌اش دارد و با آلبوم خوب‌اش توانست مخاطبان زيادى براى خود جمع كن، شديداً از پخش كليپش از شبكه «فارسى‏وان» ناراحت است.

وی در نامه‌ای سرگشاده اعتراض خودش را به این عمل مدیر شبکه فارسی وان نشان داده است:

«من از سال 87 جلوى پخش كليپم را گرفتم و تمام تلاشم را براى جمع كردن آلبوم مجاز كرده‏ام. من برخلاف ديگران فقط يك كليپ داشتم كه جلوى پخش آن را هم گرفتم.

وقتى دوستانم با من تماس گرفتند و به من اطلاع دادند در شبكه «فارسى‏وان» كار من پخش شده، به شدت عصبانى شدم چون من اصلاً از اين موضوع اطلاعى نداشتم ،من حتماً پيگيرى خواهم كرد و حتى به حراست مركز موسيقى هم اين موضوع را اطلاع دادم. اين كليپ را حميد شفيع‏زاده برايم ساخت كه در حال حاضر خارج از كشور زندگى مى‏كند و من اصلاً شك ندارم اين كليپ را شفيع‏زاده به آن شبكه داده است.

نمى‏دانم چرا به راحتى با زندگى من بازى مى‏كنند، واقعاً من با هيچ‏كس خصومت شخصى ندارم، كار من تازه در حال شكل گرفتن است و من دنبال مجوز كنسرت‌هايم هستم. روى صحبتم مستقيماً با آقاى شفيع‏زاده است. شما كه خودتان رفتید و خارج از كشور براى خواننده‏هاى لس‏آنجلسى كليپ مى‏سازید، ديگر با خواننده‏هاى داخل كشور كارى نداشته باش! من هم هر وقت هوس كردم كار غيرمجاز انجام بدهم، مثل شما از كشور خارج مى‏شوم.

در حال حاضر واقعاً نمى‏دانم چطور بايد از اين آقا شكايت كنم ولى اطمينان داشته باشيد من تا آخر پيگير اين مسأله خواهم بود.»

بهنام صفوی
  1. نوامبر 16, 2010 در 1:46 ق.ظ.

    غلط کردی ادم احمق مغرور تا الان من طرفدار بهنام صفوی بودم ولی حالا که میبینم اینقدر ادم کثیف و دستمال کشی هست بهش میگمن برو به جهنم احمقغ

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

