عکسهای دیدنی : خانم روانشناسی که بازیگر شد


 دوست دارم يك روز به چين بروم و ورزش‌هاي رزمي ياد بگيرم حتي از نقشي كه مرا به اين رويا نزديك مي‌كند نيز خوشم مي‌آيد
در دوره دبيرستان رشته علوم تجربي را انتخاب كرد ولي براي پيش‌دانشگاهي رشته هنر را برگزيد، جالب اين‌كه در دانشگاه به رشته روان‌شناسي رو آورد. مي‌گويد: سه ترم را در دانشگاه روان‌شناسي خواندم و همچنان كه در اين رشته در حال تحصيل بودم وارد بازيگري شدم.

خاطره حاتمي در قرنطينه

 gharantine
شايد كساني كه فيلم «قرنطينه» را ديده‌اند با بازي خوب «خاطره حاتمي» و نقش عجيب او در اين فيلم آشنايي دارند. او در فيلم «قرنطينه» با موهاي تراشيده جلوي دوربين رفت. مي‌گويد: «در اين فيلم مجبور بودم به خاطر نقشم موهايم را از ته بتراشم. بسياري از همكارانم مي‌گفتند كه اگر ما بوديم قبول نمي‌كرديم ولي من معتقد بودم كه اگر بخواهم توانايي خودم را نشان دهم بايد از همين نقش شروع كنم.»
لازم به ذكر است كه خاطره حاتمي در اين فيلم نقش يك دختر سرطاني را بازي مي‌كرد. او كه بازي در نقش «مونا» در مجموعه تلويزيوني «گاوصندوق» آخرين حضورش در تلويزيون بود مي‌گويد: «انسان با خاطرات روان‌شناختي‌اش زندگي مي‌كند. خاطراتي از مكان‌ها، زمان‌ها، اشخاص و حتي اشيا .اين دلبستگي‌ها گاهي براي انسان آن قدر پر رنگ مي‌شوند كه قسمتي از وجودش را در بر مي‌گيرند و گاهي غمگين او را مي‌كنند و گاهي شاد. اصولا انسان‌هاي حساسي، به خاطرات شان وابستگي زيادي دارند.»


 
hatami1
روياهاي رزمي حاتمي
از او در مورد آرزوهايش مي‌پرسيم و او در پاسخ مي‌گويد: «هميشه برايم سوال بوده كه يك انسان چه طور مي‌تواند به آن ميزان از تمركز برسد كه بتواند بر روح و جسمش تمركز كند. با توجه به اين‌كه هنرهاي رزمي احتياج به تمركز زياد روحي و جسمي دارند، آرزو دارم كه اين هنرها را ياد بگيرم. دوست دارم يك روز به چين بروم و ورزش‌هاي رزمي ياد بگيرم حتي از نقشي كه مرا به اين رويا نزديك مي‌كند نيز خوشم مي‌آيد.»

گريه كردن بلد نيستم
اين بازيگر جوان كه به گفته خودش از روحيه حساس و شكننده‌اي برخوردار است سعي مي‌كند در زندگي‌اش شاد باشد و ديگران را شاد كند. مي‌گويد: «به قول بعضي از دوستانم گريه كردن بلد نيستم و دوست ندارم سر هر چيز كوچكي اشك بريزم. به نظرم شاد بودن موثرتر از گريه كردن است چون گريه كردن تقريبا مشكلي را برطرف نمي‌‌كند ولي در كنار شاد بودن مي‌‌توان مشكلات را حل كرد.»

غذاي خانم بازيگر
خاطره حاتمي با آن‌كه بيش از سه ترم رشته روان‌شناسي را ادامه نداده، ولي علاقه زيادي به اين رشته دارد به طوري كه كتاب‌هاي روان‌شناسي زيادي مي‌خواند و علاقه زيادي به نظريات روان‌شناسي دارد تا baghe-shisheeجايي كه روان‌شناسي در تغذيه او هم تاثيرگذار شده .او علاقه خاصي به خوردن بستني و معجون دارد به طوري كه مي‌گويد: «خوردن معجون مرا شاد مي‌كند.»
او قهوه‌خور قهاري است و از بين غذاها لازانيا را بسیار دوست دارد و يكي از لذت‌هاي دنيا را خوردن لازانيا با پنير و قارچ مي‌داند. اگرچه او بچه تهران است و اكثر تهراني‌ها با غذاهاي سيردار ميانه خوبي ندارند ولي وجود سير را در غذاها بسيار مي‌پسندد و بوي آن را با آدامس يا چاي خشك برطرف مي‌كند.

رانندگي با چاشني موسيقي را دوست دارم
«دوست دارم شب‌ها در خيابان‌هاي تهران رانندگي كنم و اگر اين رانندگي با چاشني موسيقي همراه باشد مانند اين است كه يوگا كار مي‌كنم. همه نوع موسيقي گوش مي‌كنم. پاپ، سنتي، كلاسيك و… و روي سبك خاصي تعصب ندارم. هر وقت احساس كنم كه يك موسيقي مي‌تواند كمكم كند لحظه‌اي درنگ نمی‌كنم حتي اگر نيمه‌هاي شب باشد.»

مصطفی امامی

نسیم دانش

پاسخی بگذارید

