اظهارات جدید بازیگر جنجالی سریال نرگس درباره فیلم غیراخلاقی‌اش!! + کلیپ مصاحبه


اظهارات جدید بازیگر جنجالی  سریال نرگس درباره فیلم غیراخلاقی‌اش!!

قصه از آنجایی شروع شد که فیلمی‌که اسمش را مستهجن گذاشتند به من منتسب شد، بارها بازجویی شدم و بارها گفتم که این CD…

زهرا امیر ابراهیمی، بازیگر جنجالی بعد از خروج از کشور اخیرا در خصوص فیلم غیراخلاقی منتسب به وی گفته است:قصه از آنجایی شروع شد که فیلمی‌که اسمش را مستهجن گذاشتند به من منتسب شد، بارها بازجویی شدم و بارها گفتم که این CD به من مربوط نمی‌شود، چنین اتفاقی به زندگی من بسیار ضربه زد.
وی در این مصاحبه که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، گفته: مدتها تنها از خانه بیرون نمی‌رفتم، چون از عکس العمل مردم مطمئن نبودم، به من می‌گفتند باید فراموش شوی و من می‌پرسیدم چرا؟ چرا باید فراموش شوم؟
امیرابراهیمی سپس به تحلیل مشکلات جامعه ایران پرداخت و مدعی شده: ما اجازه نداریم بلند درباره عشق مان حرف بزنیم!
این بازیگر جنجالی اظهار داشت: خیلی ها فکر می‌کنند کادر شخصیت‌های و فیلم‌های صداوسیما یک فرشته‌هایی لای زر ورق هستند که سریالشان را بازی می‌کنند و می‌روند، در صورتی که اینها هم 90 درصدشان همان نوع زندگی مردم کوچه و بازار را دارند.
امیر ابراهیمی‌همچنین اظهار داشته: تک تک آدمهای ایران ممکن است در این اتفاقی که برای من افتاد، دست داشته باشند، ولی مردم ما خیلی مهربان هستند، شاید پشیمان شده باشند، شاید فهمیده باشند که چقدر من از این اتفاق ضربه خوردم و امروز دلم برای ایران تنگ شده!
گفتنی است زهرا امیرابراهیمی‌29 ساله است، وی با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی نرگس(1385) به شهرت رسید. وی همچنین در دو فیلم سینمایی «سفر به هیدالو» (۱۳۸۴) و «انتظار» (۱۳۷۹) بازی کرده است.میرابراهیمی‌پس از خروج از ایران ، در فرانسه سکنی گزید و در فیلم «زنان بدون مردان» ساخته شیرین نشاط و تاتر «رویای طاهرگان خاموش» به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخته است.

ایشان در این مصاحبه به مشکلاتی که به خاطر این فیلم برایش به وجود آمد و شایعه خودکشی اش صحبت می کند.

دانلود با فرمت ۳gp حجم ۵MB

دانلود با فرمت wmv حجم۱۱MB

به نظر شما این فیلم  مبتذل واقعا مربوط به زهرا امیرابراهیمی بوده

25 Replies to “اظهارات جدید بازیگر جنجالی سریال نرگس درباره فیلم غیراخلاقی‌اش!! + کلیپ مصاحبه”

  1. من ندیدم پس نمی تونم نظر بدم ولی کسانی که دیده بودند میگفتند خودش بوده ولی نمی دونسته که داره فیلمبرداری میشه.

  2. با سلام. خانم زهرا امیر ابراهیمی بازیگر بسیار زیبایی هستند. من از اولین قسمت سریال نرگس که پخش شد حدس می زدم که ایشان این کاره باشند. باور کنید که از چشمان اشان معلوم بود که این کاره هستند ما هزاران نفر را در این جامعه داریم که همچنین کاری می کنند ولی متاسفانه شانس ایشان بود که مردم فیلم سس ایشان را ببینند. از انجاییکه جامعه ما به اصطلاح سنتی و ظاهرا مذهبی است کار ایشان به اینجا کشیده شد وگرنه اگر ایشان در خارج بوند و این فیلم 30 دقیقه ای را بازی می کردند باور نیذ اخبار صدر رسانه ها می شدند و بابت آن هم پولی دریافت می کردند. درست مانند خانم پاریس هیلتون

  3. سلام رفقا.مگه نگفتند کهامیر ابراهیمی خودکشی کرده؟پس دیگه این که اون به خارج رفته دیگه چیه؟ حتی تویه روزنامه ها بارها چاپ شد.لطفا جوابشو برام میل کنید.Roban.mk@gmail.com

  4. kheyli poruie karetun vaghti ma dokhtara hame chizemuna azash moraghebat mikonim faghat bekhatere 1az shomaha a shoma ha dar javabesh ina ra migin ,vaghean ma dokhtara badbakhtim

  5. ba arze salam o ehteram khedmate khnoome amir ebrhimi va kahste nabashid
    injaneb akbar darkhast daram ke dar serie jadid eshkalate fanii a’am az keifiate tasvir bardari , zavie doorbin va partner haie behtar ra fa’af konid
    dr akhar ham az 2khtar khanoomaei ke mikhahan pa dar in arseie moghadas begozarand khahesh mandim bad az bazi dar in film ha az keshvar kharej nashavand va ham vatan haie khodeshan ra niz dar yaband
    ke agar dariaband dor yaband
    men allahe tofigh

  6. من برای خودم و افراد جامعه البته بعضی هاشون متأسفم که توی این جامعه زندگی می کنیم آخه چرا باید گناه دیگران تازه چیزی که هنوز کاملاً مشخص نیست رو به وضوح برسونیم و نقدش هم بکنیم چرا همه پسرها و مردها هر کاری که دلشون می خواد می کنن و حرفی پشتشون نیست اما ما زنها خدا نکنه که اشتباهی ازمون سر بزنه و اینکه مشهورم باشیم دیگه وای ویلا ما اسم خودمونو گذاشتیم مسلمون و بعضی مردها به خودشون می گن مرد اونوقت راضی می شن فیلم خصوصی یک زنو به راحتی پخش کنن و به دیگران تعریف هم بکنن نظر هم بدن من فیلمو دیدم و زود شکوندمش و کلی گریه کردم دلم براش سوخت شاید اون هم یه قربانی بوده قربانی احساسش شاید اون پسره رو دوست داشته و از عشق باهاش رابطه داشته و پسره بهش خیانت کرده شما مردها کی هستین که فکر می کنین از چشمهای ما می فهمین چه کاره ایم من که احساس کردم اون پسره رو دوست داشته و از فیلمبرداری هم اطلاعی نداشته بعضی مردها خیلی بی معرفتند که از احساس دخترها استفاده می کنن و بعد شما رو به خیر و ما رو به سلامت خدا بهتر از هر کسی از درون آدمها خبر داره .امیدوارم خدا پشت و پناه همه ما جوونها باشه منم یکی هستم که خیلی احساساتی هستم و همیشه به خدا پناه می برم همیشه در برابر احساساتم مردها تنم رو خواسته اند و من کنار کشیدم و اونها هم به راحتی ترکم کردند چون فقط تنم رو می خواستن و من هرگز اجازه ندادم که زیبایی های خدا دادیم رو نثار آدمهایی کنم که با ما مثل یک حیوون رفتار می کنن.دلم از بعضی مردها خیلی پره اما همیشه سعی می کنم نگاه قشنگتری داشته باشم و همه رو به یک چشم نبینم چون می دونم تقصیر خود دخترها و زنهاست که اچازه میدن ارزششون بیاد پائئین.

  7. من فکر کنم که من هم تحریک به همجنین کار زشتی شدم و می دونم چون پسر هستم واسم زشته ولی خوب دل دیگه (:

  8. Salam ,Kamtar kasi peyda mishe ke s–e–x nadashte bashe,vali khanome amir enrahimi karesh eshtebah bood ke az s–e–xeshoon film gereft..akhe age yadetoon bashe ye ghesmatesh doorbin daste khodesh bood..vali s–e–x kard ke kard ,manam ke dokhtaram mojardam vali s–e–x daram 😀

  9. دنیا و آخرت هرکس به خودش ربط داره. این دختره هم هرکاری کرده به خودش ربط داره چرا باید آبروشو میبردیم؟!

  10. من فقط میدونم توی ایران هرکس که به یه جایی میرسه دیگرون سعی نمیکنن خودشون رو به اون برسونن بلکه با تمام وجود سعی میکنن اونو از اون بالا بندازنش پایین

  11. chi begam az in hame bad bini aslan har ki ro ba kar haye khodesh mohakeme mikonand hala on ye kari kard be mano u che k barash taeino taklif konim man on cd ro nadidam faqat ye chiz haei dar mored shenidam vali age har ki on cd ro dare khahesh mikonam beshkonatesh ya age toye hardesh has hazfesh kone hami…www.no.kia@yahoo.com

  12. چه سوال مسخره ای . بوده یا نبوده به خودش مربوطه. اون آدمی که فیلمو پخش کرده آدم پستی بوده . این خانومم چوب تحجر ما ملت اییرانو خورد.

  13. سلام خدمت همه ی عزیزان من واقعا واسه ی همتون متاسفم که یه دختر بیگناه ومعصوم رو الکی مجرم میکنین و تهمت میزنین/تویی که نوشتی ازتوچشاش معلوم بود این کارست یه نگاه بندازتوچشم خواهرومادرت ببین اونا هم این کارن/آخه نا مردا یعنی ما ایرانی ها هممون مثل خواهر برادریما/البته اگه بعضیا عرب نشده باشن

  14. همه ی این مسایل برمیگرده به عقده هایه بعضی پسرایه ایران.

  15. چارلی چاپلین می گه هر اتفاقی که می افته اخرش به نفع ادم اگه احساس می کنی چیزی به نفعت نیس بدون هنوز تموم نشده_پس زندگی برای این خانوم همچنان جریان داره امکان داشت اتفاق خیلی بدتری می افتاد_اینقدر هم به پسرای گل ایرونی توهین نکنید_من اخرین پیغام رو می گذارم دیگه کسی ننویسه

  16. خیلی باحال بود لطفا حالاکه محدودیت نداری فیلم باکیفیت تری بازی کن حالشو ببریم

  17. زهرا ما ایرونیهای اصیل دوست داریم و همیشه به یادت هستیم.خدا بزرگترین قضاوت کنندست.امیدوارم یه روزی برسه دوباره وقتی تلویزیون رو روشن میکنیم زهرا خانوم گل رو ببینیم.دخترای ایرونی گل سر سبد تمام دخترای عالم هستند.

  18. هر کی خربزه می خوره پا لرزش هم میشینه کاریی که کرده.. همه ی دختران ایرانی همین جوریند اول میرند سکس میکنند بعد پشیمون میشند و چادر میپوشند

  19. سلام به همه هم وطن های عزیزم هم وطن هایی که مهمترین نیاز انسان پس از بلوغ بزرگترین دغدغه ذهنیشونه هم وطن هایی که اسیر فرهنگ و تفکرات اشتباه جامعه ایرانی شده اند درسته که این حرکت (فیلم برداری از سکس) برای یه ادم معروف غیر حرفه ای محسوب میشه ولی ما چرا نباید سرپوش بذاریم؟؟؟!!! خیلی ها توو خلوتشون خیلی کار ها انجام میدن به نظر من درست نیست وارد زندگی خصوصی دیگران بشیم خدا خودش عادله و میدونه چه کسی روی کره کثیف گناهکاره و چه کسی بی گناه و میبینه چه کسانی حق مردمو میخورن و بهشون ظلم میکنن… خانم امیر ابراهیمی خوش به حالت که توو اون دنیا فقط جوابگوی کار خودت هستی!!!!!! و باز هم خوش به حالت اگه مردم ایران رو ببخشی!!!!!

  20. پول برای هرکی در زندگی یه چایگاهی داره و بعضی ها به خاطر پول حاضرن به هر کاری دست بزنن وبگن زندگی خوصوصی هرگس به خودش ربط داره ودیواری کوتاهتر از عشق(خدا) نیست
    و به همین دلیلی که گفتم من هم نظر خودم را دارم همینطورکه اون زندگی خودش وهر کاری که خواست میتونه انجام بده منهم نظر خودم رو که با دلیل به واقعیت نزدیکتره برای دوستان میگم
    اولا هرکه هرکسی رو دوست ذاره وصد البته عاشفش هست نه ازش فیلم میگره ونه میزاره ازش فیلم بگیرن چرا که همه بچه ها که عزیزترین موجود و عشق زندگی هستن از چنین رابطه ای درت مبشن ببینم چند درصد از مردم حاضرن رابطه سکس پدر و مادرشون ویا خودشون وهمسرشون رو که خیلی دوست دارن فیلم بگیرن وبه همسایه ویا به خواهر وبرادراشون نشون بدن برای همه دنیا که بماند.
    ولی شق دیگه قضیه رو ببینید . فرض کنید که شما یک جنس رو میخواهید بخرید و فروشتده به شما میگه این بهترین جنس از خوصوصیات این جنس اینه که پاره نمیشه نرم لطیفه …. بخاطر این قیمتش بالاست شما هم یه پولدارید و میخواهید کلاه سرتون نره میگید برام تستش کن و اون هم با وسایلی که داره نشون میده که اصل وشما اونرو میخرید.تا اینجا رو داشته باشید.
    حالا این خانم رو که کسی نمیشناخت و اصلا کفیت کارشو نمیدونست. فکر کنید برای یه شیخ عرب پولذار برای چند شب صیغه بودن ایشون چقدر می ارزید.چند صد ویا چند هزار دینار در نهایت .اما حالا یه فیلم سکس با کیفیت خوب داده بیرون بعدش هم گفته که این یه رابطه عاشقانه وتازه معمولی بوده که لو رفته البته میکه یه ادم نامرد فیلم رو لو داده . حالا هرجی . به نظر شما حالاخانم ابراهیمی برای اون عرب پولدار و چند روز صییغه بودن چقدر میارزد هم جنس رو دیده هم کیفیت کارشو . به نظر من چند صدهزار دینار یا چند میلیون دینار شاید هم بیشتر .اصلا یک دلیل ساختن این فیلم های پارونو همینه درامد بیشتر در دفعات کمتر وارائه کیفیت بهتر .این خدمات رو میتونه تو فرانسه ویا هر کشور آزاد دیگه که اعراب برای خوشگذرونی میرن ارائه بده. مثل ایلار دیانتی و گلشیفته فرهانی و …. کسای دیگه.متونن بگن زندگی خودمونه و هرچه میخواهیم میکنیم مکه تا کی جوانیم و میتونیم درامد داشته باشیم. ماهم میتونیم بگیم خوب ماهم نسبت به شما نظر خودمونو داریم . راستی اگه فردا این افراد با یه بسکتبالیست سیاه پوست لیگ nba ازدواج کنه و بچه دار بشه حاضرن فیلمشو نر را نشون بچهاشون بدن و اصلا اگه بچهاشون دیدن در مورد پدر ومادرشون چه فکر میکنن .البته مطمئنا هیچ ریشه داری با اینا ازدواج نمیکنن . میگید نه حالا ببینید

پاسخی بگذارید

