«رگ خواب» محسن یگانه منتشر شد + دانلود آهنگ رگ خواب


 سرانجام پس از انتظارهای فراوان ، دومین آلبوم رسمی «محسن یگانه» با نام «رگ خواب» امروز درست یک روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان از طریق شرکت «آوای هنر» وارد بازار شد.

چندی پیش برای مانور تبلیغاتی نام این آلبوم را «این CD رو بخر» اعلام کردند اما بعد از آن اعلام شد که نام اصلی آلبوم «رگ خواب «می باشد! قطعه «آدم ها» تیتراژ پایانی تله فیلم «یه آسمون آبی سقف اتاقه منه » بود که سال گذشته از سیما پخش شد اما بنا به دلایل نامشخصی این تیتراژ پخش نشد!! نکته جالب توجه در مورد این آلبوم این است که ترانه سرا و آهنگساز تمامی قطعات خود محسن یگانه می باشد. قابل ذکر است اولین آلبوم یگانه با نام «نفس های بی هدف» تیرماه 1387 وارد بازار پاپ شد.

دانلود آهنگ رگ خواب با کیفیت MP3 128

 

 

قطعات این آلبوم به ترتیب عبارتند از :

1- سکوت 2- دو راهی 3- آدمها 4- رگ خواب 5- من تو رو کم دارم 6- ضربان معکوس 7- نباشی 8- عذاب 9- بمون 10- حافظه ی ضعیف 11- دو راهی (بی کلام)

تنظیم کنندگان (به ترتیب) :

محسن یگانه ، شهاب اکبری ، محسن یگانه ، شهاب اکبری ، محسن یگانه ، علی ثابت ، محسن یگانه ، شهاب اکبری ، علی ثابت ، شهاب اکبری

آلبوم محسن يگانه - رگ خواب

ارائه ای از شرکت «آوای هنر»

پخش «هنر اول»

پیشنهاد ما تهیه نسخه اصلی آلبوم «رگ خواب» از فروشگاه های فرهنگی هنری سراسر کشور

همچنین این را بخوانید : گفتگو با محسن یگانه به بهانه آلبوم جدیدش

92 Replies to “«رگ خواب» محسن یگانه منتشر شد + دانلود آهنگ رگ خواب”

  1. سلام من البوم جدیدو دانلود کردم عاااااااااااااااالیه.من عاشق اهنگای محسن یگانه هستم.

  2. عالیه.فقط همین رو می تونم یگم…….من عاشق محسن یگانه هستم. به نظر من یگانه بهترینه بهترین

  3. سلام دست گلت درد نکنه خیلی دوست دارم برات دعا میکنم ک هرچی از خدا میخوای بهت بده دوست عذیذ بای

    پاسخ : مرسی دوست عزیز امیدوارم برید سی دی ارجینال محسن یگانه رو بخرید

  4. واقعاً محسن جان خسته نباشی آلبوم جالب و جذابی بود برای کسانی که تجربه عشق را دیده اند

  5. من آلبوم وم خریدم عالیِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــه مثل همیشه و سکوت و رگ خواب عاشقشم

    پاسخ : مرسی از کار خوب شما

  6. کد آهنگ های پیشواز آلبوم رگ خواب
    3311483 ضربان معکوس محسن یگانه
    3311482 سکوت محسن یگانه
    3311481 رگ خواب محسن یگانه
    3311480 نباشی محسن یگانه
    3311479 من تو را کم دارم محسن یگانه
    3311478 حافظه ضعیف محسن یگانه
    3311477 دو راهی محسن یگانه
    3311476 بمون محسن یگانه
    3311475 عذاب محسن یگانه
    3311474 آدم ها محسن یگانه
    برای تنظیم آهنگ مورد نظر کد آن را به 7575 ارسال نمایید

    پاسخ : ممنون دوست عزیز

  7. سلام.به نظر من محسن یگانه بهترین خواننده دنیاست.من خلی دوست دارم با محسن یگانه ملاقات داشته باشم اما…

  8. محسن جونم من عاشق اهنگ های شمه هستم.اگه میشد میدیدمت به ارزوم میرسیدم………..

  9. آلبوم رگ خواب رو تهیه کردم واقعا بیسته.فقط میتونم بگم صدای محسن یگانه محشره

  10. دستت طلا اهنگای یگانه خیلی قشنگه راستی توی وبلاگتون از سریال در مسیر زایند رود هم حرف بزنید که واقعا خاک بر سر هر کی این فیلما ساخته

  11. مرسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییی جیگرو!همیشه موفق باشی گلم.دستت طلاااااااااااااااااا…المااااااااااااااااااس…

  12. خیلی وقته منتظره آلبوم جدیده یگانه بودم.خیلی خیلی قشنگه.شعر بمون خیلی قشنگه ولی آهنگش تکراریه
    خسته نباشیدددددددددددددددددددددددددددددددد

  13. خسته نباشيد . خوبه ولي توصيه من اينه كه براي از بين رفتن خستگي داداش محسن ، حتما سي دي اورجينال رو بخريد. من اين كار رو كردم . موفق باشيد.

  14. سلام محسن جان. نمیدونم چرا هروقت به آهنگات گوش میدم گریه م میگیره به خدا راس میگم. کاش یه بار میدیدمت.

  15. منو با یه لبخند به ابرا کشوندی

    این آهنگ رو خیلی دوست دارم ولی زیاد گوشش نمیدم چون دیوووووووونه میشم منو یاد دنیام میندازه

  16. عالیییییییی بود مرسی واقعا این آهنگ با این احساسی که خونده شده آدمو به دنیای دیگه میبره

  17. بدنبود اما سكوت خيلي قشنگه يه كم مونده تا به سلطان احساس استاااااااااددد خراطها برسه اما بازم ميگم آقا محسن خسته نباشي…

  18. محسن عاليه
    من همكلاسي اول و دوم ابتداييت هستم
    خواستم ايميل بذارم همه بونن كه سال اول ابتدايي ي كتك درست حسابي از من خوردي
    اما دوستت دارم محسن
    09363849824
    09876995238
    كيارش هم سلام ميرسونه
    همكلاسي قديمي

  19. فقط نباشي و عذاب قشنگ بود…………… دست گلتون درد نكنه………… اما تا خراطها هست چرا يگانه؟؟؟؟ البته يگانه هم سبك و صداي خاص خودشو داره بهت تبريك ميگم بابت پيشرفت و خسته نباشي

  20. سلام،من کھ ھرکار کردم نتونستم دانلود کنم،اما مطمئنم مثل ھمیشھ محسن گل کاشتھ. خستھ نباشید.

  21. محسن جان آهنگ بمون… رو خییییییییییییییییلی دوست دارم.فدای داماغت بشم ها هاهاااااااااااااا

  22. سلام.محسن جان من از وقتی که شروع کردی کار موسیقی تمام کارات دنبال میکردم.واقعا سبک و صدای قشنگی داری.اابته محسن جان من 6 سال دارم موسیقی کار میکنم و از شما الگو گرفتم.صدام کپ خودت.من 19 سالمه و 2 سال دیگه البوم میدم و دوست دارم یه زمانی با خودت کار کنم.به امید اون روز.محسن محشره.البوم بعدیت باید بترکونه

پاسخی بگذارید

