موزیک ویدیو زیبای از من نگذر از 25 باند


موزیک ویدئو فوق العاده زیبا و جذاب 25 باند (تامین و عادل)

دانلود با کیفیت اورجینال WMA HD

از من  نگذر

دانلود با کیفیت پایین  WMA LOW

از من  نگذر

دانلود آهنگ ویدئو:

دانلود با کیفیت MP3 128

از من نگذر

دانلود با کیفیت OGG 56

از من نگذر

دانلود با کیفیت WMA 20

از من نگذر

البته اون پسره وقتی میخونه آهنگ یه جورایی زشت میشه از نظر من!!!

16 Replies to “موزیک ویدیو زیبای از من نگذر از 25 باند”

  1. benazare man vaqti music sabkesh 2tarafe bashe kheili jazab mishe yani vaqt yeki az delesh mikhonevo mige vase tarafe moqabelesh bad tarafe moqabelesham miad harfe khodesho az zabone khodesh mige kheili jaleb mishe …

  2. با عسل موافقم
    این دو تا با هم میخونن خیلی جذاب میشه
    اگه تامین خودش تنها بخونه هم یک شعر حدودا 4 دقیقه ای برای مخاظب بیت هاش تکراری میشه ولی عادل که میاد رپش میاد وسط قشنگ میشه
    ممنون

پاسخی بگذارید

