خانه > موزیک > مهدی احمدوند با نام عمر منی

مهدی احمدوند با نام عمر منی


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند با نام عمر منی, با 2 کیفیت متفاوت (به همراه متن آهنگ)

آهنگ احساسی و قشنگیه حتما دانلود کنید


دانلود با کیفیت 128 MP3

دانلود با کیفیت 64 OGG

……………………………………………………………………………

متن آهنگ :

بین منو تو فاصلست الهی من فدات بشم, اندازه ی من بگو کی دوست داره خداییشم

خاطره های بد منم حرفای ناگفته منم, اون که میخواد بمیره از دوریه تو فقط منم

نکنه که این جداییها باعث شه منو خط بزنی, به خدا هنوز دوست دارم هنوزم تویه قلب منی

به خدا اگر ببینمت یه بار دیگه این بار میگم, عاشقتمو عمر منی, عمر منی

تا کی باید از غم تو یه گوشه تنها کز کنم, تا کی باید گرمی دستاتو تو رویا حس کنم

تا کی باید فاصله ها قلب منو برنجونه, تا کی باید فکر جدا شدن منو بترسونه

هرچی می خوام عشقمو ثابت کنم انگار نمیشه, عاشقتم اینکه دیگه تو چشمم انکار نمیشه

دسته‌ها:موزیک برچسب‌ها: , ,
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

