خانه > موزیک > دانلود سمفونی های لودویک بتهوون بصورت كامل

دانلود سمفونی های لودویک بتهوون بصورت كامل


دانلود سمفونی های لودویک بتهوون Ludwig Van Beethoven

لودویک بتهون

Symphony No 1

                         دانلود کل  Symphony No 1

 

    دانلود I.  Allegro con brio      دانلود  II.cantibile con moto

                               

دانلود III. Menuetto           دانلودIV.Allegro molto e vivace

                               

Symphony NO 2

                            دانلود کل Symphony NO 2

دانلود I – Scherzo              دانلود II – Allegro con brio

                            

دانلود III – Allegro molto        دانلود IV – Larghetto

                              

 Symphony No 3

دانلود کلSymphony No 3

دانلود I – Allegro vivace         دانلود II – Allegro con brio

                                  

دانلود III -Poco andante          دانلود IV – Marcia funebre. assai

                                  

Symphony No 4

دانلود I- Allegro vivace                    دانلود II Adagio

                                  

دانلود III-Trio-Un poco meno       دانلود IV- ma non troppo

                                 

دسته‌ها:موزیک برچسب‌ها:
  1. merlin
    ژانویه 9, 2010 در 3:02 ب.ظ.

    سلام داش
    دمت گرم گل کاشتی

  2. هادی
    آوریل 20, 2010 در 12:39 ب.ظ.

    خیلی ممنون حال دادی ایشالله تو همه ی کارات موفق باشی لطف کن اهنگهای باخ رو هم بذار واسه دانلود ممنون

  3. جعفر
    مه 20, 2010 در 8:47 ب.ظ.

    دارم دانلود می کنم ببینم چه طوری است

  4. شاكي
    ژوئن 10, 2010 در 1:50 ق.ظ.

    تو هم مثل بقه اي و لينكت خرابه

  5. اکتبر 20, 2010 در 2:00 ق.ظ.

    دوست عزیز

    رنگ نوشته های متنت سفیده و بغضی جاها خونده نمیشه

    تمامی اسامی فقط به صورت متن هستند نه لینکی که بشه روش کیلیک کرد

    خودت امتحان کن عزیزم

  6. فائزه
    نوامبر 1, 2010 در 12:36 ب.ظ.

    یکی به من بگه اینا چطور دانلود میشن

  7. نوامبر 1, 2010 در 3:35 ب.ظ.

    روی آدرسها کلیک کنید
    وارد سایت دانلود غیر مستقیم که شدید روی گزینه دانلود کلیک کنید بعد شروع به دانلود کنید

  8. نوامبر 26, 2010 در 2:26 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز . واقعا که خیلی زحمت میکشید . دستتون درد نکنه من عاشق آهنگ های بتهوون هستم . بعد از دانلود آهنگ ها ذوق زده شدم و سایتتون رو در وبلاگم لینک کردم . ممنونم !!!!

    ((عالی بودند))

  9. ساسان
    نوامبر 26, 2010 در 2:38 ب.ظ.

    سلام . من داشتم همه ی آهنگ های بتهوون رو دانلود میکردم که سمفونی Poco andante III دانلود نشد . خواهش میکنم به این وضع رسیدگی کنید . ممنون میشم .

  10. نوامبر 26, 2010 در 4:18 ب.ظ.

    مرسی دوست عزیز

  11. الناز پناهی فر
    مارس 12, 2011 در 2:20 ب.ظ.

    سلام نمیدونم چرا هر کاری میکنم دانلود نمیشه!!!

  12. ناشناس
    مارس 15, 2011 در 9:30 ق.ظ.

    میلاد :
    دوست عزیز
    رنگ نوشته های متنت سفیده و بغضی جاها خونده نمیشه
    تمامی اسامی فقط به صورت متن هستند نه لینکی که بشه روش کیلیک کرد
    خودت امتحان کن عزیزم

    کلید راست sleckt all

  13. meisam
    آوریل 17, 2011 در 2:34 ب.ظ.

    mamnoon agha saeed kheili khoobe

  14. m
    دسامبر 31, 2012 در 9:03 ق.ظ.

    یه چیزی بگم نمیخندید … من اصلا تشخیص نمیدم کدوم سمفونی ها ، سمفونی شماره 4و 5 و6 هستش

  15. m
    دسامبر 31, 2012 در 9:16 ق.ظ.

    اگه الان جوابمو ندید دیگه برام فایده نداره چون من باید واسه کار دانشگام یکی از این 3 تا سمفونی رو تصویر سازی کنم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

