خانه > خبر > خداحافظي «پسر محبوب هاليوود» براد پيت : «سينما ديگر جذابيتي برايم ندارد»

خداحافظي «پسر محبوب هاليوود» براد پيت : «سينما ديگر جذابيتي برايم ندارد»


«براد پيت»، بازيگر 45 ساله هاليوود در پاسخ به شايعه كناره‌گيري‌اش از سينما گفت: بازيگري حرفه جوانترهاست، من ديگر پير شده‌ام


به نقل از روزنامه نيويورك پست، «براد پيت» در مصاحبه اخير خود در پاسخ به شايعاتي كه درباره كناره‌گيري وي از سينما وجود دارد، گفت: هم‌اكنون زمان آن رسيده كه تمام انرژي و فكرم را روي خانواده بزرگم متمركز كنم.
اين بازيگر 45 ساله هاليوود گفت: من در زمينه كاري به هر‌آنچه كه خواسته‌ام، رسيده‌ام و هم‌اكنون به خاطر سنم نسبت به قبل، نقش‌هاي كمتري به من پيشنهاد مي‌شود.


وي افزود: به نظر من بازيگري،حرفه جوانترهاست و در اين ميان جذابيت كمتري براي افراد مسن‌تر وجود دارد، ما همگي پيرتر شده‌ايم.
وي كه صاحب شش فرزند است، گفت: هم‌اكنون زمان آن رسيده كه وقت خودم را آزاد بگذارم.

منبع : فارس

دسته‌ها:خبر برچسب‌ها: ,
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

