خانه > اجتماعی > مهناز افشار : تو خیابون که راه می رفتم خیلی از آقایون و خانمها به من فحش می دادند

مهناز افشار : تو خیابون که راه می رفتم خیلی از آقایون و خانمها به من فحش می دادند


مهناز افشار گفت وگویی با ماهنامه نقش آفرینان کرده ودر بخشهایی از این مصاحبه گفته است :من در مورد موضوع شبیه بودن با گوگوش خیلی اذیت شدم برای اینکه از قول من مطلبی بااین مضمون  چاپ می شد که نمی خواهم مانند او باشم یا من از او بهترم

 

در حالی که تنها حرفی که من زدم این بود که نمی تونم او باشم پس اجازه بدهید خودم باشم .ولی تو خیابون که راه می رفتم خیلی از آقایون وخانمها به من فحش می دادند حتی شنیدم در یکی از شبکه های لس آنجلسی از من انتقاد می کردند .

 

 وی در این گفت وگو که آن را عباس غفاری و امیر طلوع کیان انجام داده اند  ادامه داده : من کلا آدم بد شانسی بودم چون فیلمهایی که کار می کردم یا برایشان حاشیه درست می شد و یا توقیف می شدند.

دسته‌ها:اجتماعی برچسب‌ها:
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

