خانه > اجتماعی > نقل قول هایی از مایکل جکسون ، سلطان پاپ

نقل قول هایی از مایکل جکسون ، سلطان پاپ


اینها جملاتی است که از لابلای گفتگوهای نه چندان پرشمار مایکل جکسون درآمده است، جملاتی که شاید بتواند نقبی به دنیای درونی سلطان پاپ و زندگی پر از فراز و نشیب او بزند

 

• «اگر کسی بر ضد یک شخصیت جز آنچه قابل اثبات بود نمی‌توانست بگوید، تاریخ را نمی‌شد نوشت.»
• «دروغ در دوی سرعت شرکت می‌کند، اما راستی در دوی ماراتن.»
• «موفقیت مسلماً تنهایی را به همراه می‌آورد. مردم فکر می‌کنند که چون شما همه چیز دارید، خوشبخت هستید. فکر می کنند شما همه کار می‌توانید بکنید و همه جا می‌توانید بروید، اما این‌گونه نیست. چنین کسی نیازمند چیزهای خیلی معمولی است.»
• «معنی زندگی در تک تک روش‌های ابراز زندگی است. این معنی در ابدیت شکل‌ها و پدیده‌ها که در تمام خلقت وجود دارند حاضر است.»


• «توصیف عشق خنده‌‌دار است. عشق را می توان به راحتی احساس کرد، اما در عین حال آنقدر لغزنده است که نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد. درست مانند یک قالب صابون در وان حمام – در دستتان می‌ماند مگر اینکه زیاد فشارش دهید.»
• «قبل از اینكه دربارهٔ من قضاوت كنی سعی كن با تمام قلبت دوستم داشته باشی…بعد از خودت بپرس آيا كودكی مرا دیده‌ای؟»
• «فقط بخاطر اینكه در روزنامه‌ها می‌خونید یا روی صفحهٔ تلویزیون می‌بینید …اونو به واقعیت تبدیل نكنید.»
• «مهم نیست چند سال دارید،وقتی احساس می‌کنید حرفی برای گفتن دارید،مردم باید به شما گوش دهند.»
• «من عاشق انجام دادن کارهای مختلف هستم .هر تجربه ای که جدید و مهیج باشد و من هر بار بیشتر می آموزم .»
• «در مورد صحنه گردانی چیزی که بیشتر از آن لذت می برم شاد کردن مردم است.فقط نشاندن لبخندی بر چهره ی یک نفر برای من از هر چیزی با ارزش تر است.»
• «وقتی بر روی صحنه هستم، احساس می کنم که آنجا امن ترین جا روی زمین است.»
• «وقتی می خواهید اثر بخش باشید فقط باید خودتان باشید .و چه کسی می تواند به شما یاد دهد که خودتان باشید؟ شما نمی توانید به شخصی یاد بدهید که چگونه موثر باشد ، دقیقا همان طور که به نمیتوانید سرودن را به او بیاموزید.این در درون شماست.»
• «عکس پیتر پن بر تمام دیوار های اتاقم هست .من هر چیزی را که بَری نوشت خواندم .من نهایتا با پیتر پن هویت داده شدم، پسر گمشده از never-never land .»
• «بسیاری از مردم اعتقاد ندارند (به خدا).این بعضی اوقات احمقانه است .خورشید از دوران های دور آن بالا بوده است.چه چیزی آنرا بالا نگه می دارد؟ من اهمیت نمی دهم که آنها چقدر به من توضیح علمی بدهند، این به اندازه کافی عمیق نیست.»
• «هدف واقعی من انجام دادن خواسته های خداست .من خواندن و رقصیدن را خودم انتخاب نکردم ، اما این نقش من است و می خواهم آن را بهتر از هر کس دیگری انجام دهم.»
• «من به خدا اعتقاد دارم همه ما داریم . ما دوست داریم روشنی بخش باشیم .احمقانه رفتار نکنید و روشن بینی خود را از دست ندهید.»
• «اولین باری که من فیلم E.T را دیدم ،در میان همه چیز ذوب شدم ،بار دوم مثل یک دیوانه گریستم.»
• «هر بار که به پاریس می روم با عجله به موزه لوور می روم .من هیچ وقت از دیدن آن سیر نمی شوم ! من به موزه های سراسر دنیا می روم چون عاشق هنر هستم.»
• «حرکت دادن بدن یک هنر است .رقصیدن نمایش احساس شما به وسیله حرکت بدنتان است .گذشتن از زمین فقط به خاطر رسیدن به احساس آزادی و انجام هر کاری برای رسیدن به این احساس واقعا بی نظیر است. این فرار از واقعیات زندگیست. راحت شدن ازهمه چیز و حرکات دادن بدن و بیرون کردن تنش ها و دردها.»
• «من عاشق خلق کردن موسیقی هستم؛ ساختن چیزی که غیر معمول و غیر منتظره باشد ،بیشتراز تصور مردم فراتراز زمان.پنج مرحله جلو تر چیزی که مردم فکر می کنند.»
• «من هیچ وقت ماری جوانا مصرف نکردم و نمی خوام امتحانش کنم . هیچ وقت هیچ کدام از این ها را مصرف نکردم .به این چیز ها علاقه ای نداشتم .من از چیزی که هستم احساس خوشحالی می کنم.حتی از گفتن این کلمه هم بیزارم.اگر بخوام که با ذهنم احساس آزادی کنم برای قدم زدن کنار ساحل میرم یا یک کتاب زیبا می خونم یا یک ترانه می نویسم.»
• «من عاشق مطالعه کردن هستم .مثل فلسفه و داستان های کوتاه (1982)»
• «من نژادم را می دانم .من به آینه نگاه می کنم.من می دانم که سیاه پوستم.»
• «من افتخار می کنم که یک سیاه پوست آمریکایی هستم .من به نژادم افتخار می کنم.»
• «ما آلمانی ها هستیم، ما امریکایی ها هستیم، فرانسه، ایتالیا، روسیه، امریکا، آسیا، آفریقا،…بسیاری از ملت ها. ما مسیحی، یهودی، مسلمان و هندو هستیم. ما سیاه پوست هستیم، ما سفید پوست هستیم. ما اجتماعی از تفاوت ها هستیم. بسیار پیچیده و در عین حال ساده. ما نیازی به جنگ نداریم.»
• «در مورد یک نفر قضاوت نکنید .دیگران را محکوم نکنید .مگر شما همه آن ها را می شناسید؟ یک نفر آن را می سازد و همه باورش می کنند. اگر شما یک دروغ را به اندازه کافی بشنوید ، باورش می‌کنید.»

دسته‌ها:اجتماعی برچسب‌ها:
  1. arshia
    ژوئیه 9, 2009 در 12:26 ب.ظ.

    بسیار عالی بود،واقعآ مایکل جکسون تو حرفه خودش نابغه بود واقعیت است.

  2. سپتامبر 10, 2009 در 9:34 ق.ظ.

    خاک بر سرتون با این اطلاعات غلط تون حالم از هرچی آشعال مثل شماست به هم می خوره

    لعنت بر همه ی شما .

    مایکل جکسون صدا شو از دست داده بود ؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اگر یک کم دقت کنی ویدیو یی که دو روز قبل از مرگش از او برداشته شده

    را در تمام سایت ها می بینی ؟ می بینی که چه جوری مرقصه

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

