خانه > موزیک > آلبوم جدید و زیبای بنیامین بهادری با نام 88

آلبوم جدید و زیبای بنیامین بهادری با نام 88


آلبوم زیبای 88 با صدای بنیامین در حال حاضر در تموم فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی موجوده.متاسفانه بعضی از سایتها در نهایت بی رحمی و بی انصافی آلبوم بنیامین رو بطور کامل برای دانلود قرار دادن.من خودم این آلبوم رو تهیه کردم به شما هم پیشنهاد میدم  این کار رو تهیه کنید با قیمت ناچیز.خریدن آلبوم بنیامین و تموم خواننده ها باعث دلگرمی و رضایتشون میشه.پارسال که متاسفانه آلبوم یه شاخه نیلوفر از محسن چاوشی بصورت گسترده ای در جهان وب پخش شد و زحمتای محسن چاوشی تا حد زیادی به هدر رفت.بنابراین با تهیه آلبوم 88 مشوق بنیامین باشید برای کار بعدی.

تراک 2 این آلبوم بسیار زیبا بود و من فقط همین یه آهنگ رو برای دانلود میذارم اطمینان دارم با گوش دادن این آهنگ شیفته ی تموم آهنگای آلبوم میشید و آلبوم رو تهیه میکنید.


.:: دانلود تراک دوم کجای دنیا با کیفیت MP3 128 ::.

لیست آهنگهای آلبوم که شامل 17 آهنگ میاشد:

1-شناسنامه

2-کجای دنیای

3-من و تهنا

4-عاشقی با  تو

5-آهای تو

6-عشق آدم کش

7-بیا عاشقم کن

8-ای وای دلم

9-صدای قلب تو

10-خواب

11-من لعنتی

12-رفیقا میگن

13-پرسه

14-لیلی در پایز

15-هفته به هفته

16-شومینه

17-تموم شد

  1. ali
    مه 3, 2009 در 2:05 ب.ظ.

    very good bood

  2. esi
    ژوئیه 21, 2009 در 9:25 ب.ظ.

    shoresho dar avordiin hameye ahange benyamin ro bezariiid ke chi avordin ye tarck gozashtiin

  3. اوت 15, 2009 در 5:33 ب.ظ.

    Ay val be valet baba to dige kihasti

    Dast e shaytoono bashti

  4. محمد حسين
    نوامبر 6, 2009 در 8:26 ب.ظ.

    fantastic and extremly good

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

