خانه > کتاب الکترونی > کتاب آموزش اتوکد auto cad به زبان فارسی

کتاب آموزش اتوکد auto cad به زبان فارسی


در طی چند سال اخیر بارها شاهد کتابچه های آموزش اتوکد بوده ایم که کم و بیش میتوانستیم توسط این کتابچه ها کار خود را با اتوکد شروع کنیم و آموزشهایی را ببینیم
اما امروز کتابی را برای دانلود گذاشته ام که تقریبا میتوان گفت بسیار کامل است و اکثر موضوعات را پوشش میدهد این کتاب به زبان شیرین پارسی است و 619 صفحه دارد که میتوانید درزیر به دانلود آن بپردازید

دانلود با حجم 12 مگابایت

منبع

  1. سعيد
    مه 2, 2009 در 12:28 ب.ظ.

    سلام دوستان
    من خيلي دوست دارم يك مهندس نخشه كشي بشم
    ولي كسي نيست كه منو كمك كنه
    خواهش ميكنم اگه ميشه به من كمك كنيد
    با احترام
    كوچيك همة شماها
    Saeed

  2. مه 30, 2009 در 6:51 ب.ظ.

    سلام
    مرسی از اینکه این کتاب با ارزش رو واسه دانلود گذاشتید
    شدید بهش نیاز داشتم
    موفق باشید

  3. حسین
    ژوئیه 5, 2009 در 3:48 ب.ظ.

    ازتون ممنونم خیلی دنبال این کتاب بودم فقط خدا کنه فارسی باشه

  4. maryam
    ژوئیه 10, 2009 در 6:13 ب.ظ.

    فقط میتونم بگم ممنونم چون فارسیشو نمیشه پیدا کرد.

  5. mehdi
    ژوئیه 30, 2009 در 10:48 ق.ظ.

    خيلي ممنون از اينكه اين فايل رو براي علاقه مندان به اين نرم افزار قرار دادين .
    متشكرم

  6. امیر
    اوت 14, 2009 در 5:51 ب.ظ.

    سلام
    مرسی از لطف شما
    امیدوارم کتاب فوق با ترجمه ای مطمئن باشد تا بتوان به نتیجه رسید
    مگت چه؟

  7. kazem
    نوامبر 14, 2009 در 8:09 ب.ظ.

    سلام
    دوست عزیز بابت کتاب ممنون
    موفق باشید

  8. ژانویه 18, 2010 در 12:02 ب.ظ.

    سلام
    به خاطر این کار خیر شما آرزوی سلامتی برای شما از درگاه ایزد منان دارم . واقعا به آن نیاز داشتم
    یا علی

  9. amir
    مارس 5, 2010 در 1:40 ق.ظ.

    mer30, bozorgtarin lotfo kardidi be man

  10. محمد رضا
    مارس 20, 2010 در 3:23 ب.ظ.

    سلام باتشکر از شما دوست عزیز از بابت قرار دادن کتاب آموزش اتوکد من واقعا» شدیدا» دنبالش می گشتم خیلی مممممممممممممممممممممممنوووووووووووووووووووووووون
    تشککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککر
    دوست خوبم عیدت مبارک این شاالله سال خوب و خوشی داشته باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    من این را در روزی که قرار بود سال تحویل بشه پیدا و دانلود کردم قربان شما محمد از اهواز

  11. افشين
    ژوئن 9, 2010 در 8:11 ب.ظ.

    سلام
    خيلي ممنون هستم از شما بابت كتاب
    موفق باشيد

  12. moto
    ژوئن 11, 2010 در 1:18 ق.ظ.

    khili khili mer30

  13. احسان
    اوت 5, 2010 در 9:27 ق.ظ.

    از اینکه این مقاله را در اختیار گذاشتید تشکر و قدر دانی می کنم

  14. omidbehnam_architect@yahoo.com
    اوت 29, 2010 در 10:33 ق.ظ.

    daset dard nakone mer3000000000000000

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

