خانه > موزیک > آهنگ زیبا و قدیمی غریبه از شاهرخ

آهنگ زیبا و قدیمی غریبه از شاهرخ


http://i23.tinypic.com/904xg8

يه مسافر يه غريبه
يه شبم بي پنجره
می روم با کوله بار سرگذشت و خاطره
خسته ام از خستگي ها
خسته از اين لحظه ها
مي شمارم لحظه ها را
بر نمي آرم صدا

قصه هاي من غمگين
اگه تلخه اگه شيرين
مي روم تا واسه فردا
بسازم دنياي رنگين

هر جا مي رم همه مي گن
يه غريبه اومده
نمي بينم هم صدايي اينم از بخت بده

من پر اميد اما دلم در التهابه
مي رم که تا در غربتم نوري بتابه
اي زندگي بيزارم از بيهوده بودن
مي رم که تا پيدا کنم فرداي روشن

هر جا مي رم همه مي گن
يه غريبه اومده
نمي بينم هم صدايي اينم از بخت بده

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

  1. mehdi
    اوت 11, 2010 در 9:49 ب.ظ. | #1

    خیلی ممنون

  2. ارسام
    سپتامبر 1, 2010 در 6:10 ب.ظ. | #2

    دستت درد نکنه من یهویی حوس شنیدن این اهنگ رو کردم اومدم اینجا پیدا کردمش
    واقعا ممنون

  3. محمدرضا کاویانی فر
    اکتبر 19, 2010 در 3:59 ق.ظ. | #3

    آقا دمت گرم خیلی باحالی به مولا

  4. مرتضي
    نوامبر 21, 2010 در 8:16 ق.ظ. | #4

    خيلي ممنون

  5. ناشناس
    دسامبر 8, 2010 در 9:05 ق.ظ. | #5

    ممنون

  6. امید
    مارس 9, 2011 در 7:47 ق.ظ. | #6

    ازاینکه تونستم یکی از اهنگهای موردعلاقه ام را دانلودکنم خوشحالم از زحمات شماهم ممنونم امیدوارم موفق باشید.

  7. salar
    مه 9, 2011 در 12:35 ب.ظ. | #7

    ْلام دوست عزیز من دنبال فیلمی می گردم که این آهنگ توش استفاده شده و لی اسمش یادم نیست
    کسی هست اسم فیلم رو بدونه؟!!

  8. ناشناس
    سپتامبر 9, 2011 در 8:05 ب.ظ. | #8

    mamnun mamanam havase in ahan kard mersi bedune sar dard bardashtam eyval

  9. berg
    آوریل 21, 2012 در 10:46 ب.ظ. | #9

    اهنگ شاهرخ غریبه

  10. ایدا
    مه 21, 2012 در 12:49 ب.ظ. | #10

    این مال سریال غریبه اس. اسم سریالم غریبه بود.

  11. سپتامبر 24, 2012 در 5:08 ب.ظ. | #11

    نخیر ترانه تیتراز سریال غریبه اینه ….تو غریبه من غریب….هر دو خالی از فریب….منو با خودت ببر…ای غریبه ای نجیب

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

