خانه > عکس > بیوگرافی و عكسهايی از آیلار دیانتی (مدل ایرانی) و موزیک ویدیو دستا بالا

بیوگرافی و عكسهايی از آیلار دیانتی (مدل ایرانی) و موزیک ویدیو دستا بالا


diana

diana

ايلار ديانتي متولد ۱۲ فبريه سال۱۹۸۴ در تهران است.او در سن۳سالگي ايران را ترک و به نروژ رفت و زير نظر يک دايه رشد کرد.اگرچه او در سن پايين ايران را ترک کرد ولي او اعتقاد عميق و شديدي به ريشه ايراني و مذهب خود داشت و دايه خود را مانند پدر و مادر خود دوست داشت.

در۱۶ سالگي توسط پدر اصلي خود براي تعطيلات به ايران دعوت شد و پدرش با او ارتباط نزديکي داشت.بازگشت به ايران و و رفتن به منطقه خانواده گم شده او برايش تبديل به يک کابوس شده بود.و دو سال بعد به ايران بازگشت و سرانجام از ايران گريخت و به نروژ رفت.

او ميخواست ريشه و اصل خودش رو به وسيله مادري که با او زندگي ميکرد در امريکا پیدا کند ولي اين تصميم زندگي او را تغيير داد.در مدت ۲ ماهي که در امريکا زندگي ميکرد او وارد دنياي حکفرما شده توسط دارو ها و سو استفاده جنسي شد. و سرانجام او فهميد که زمان فرا رسيده تا زندگي خودش رو تغيير داده و به نروژ برگشت.

سپس او تصميم گرفت تا در سال ۲۰۰۴در نروژ در the Miss Norway شرکت کند ولي متاسفانه اين موضوع با شيوع گذشته بد ايلار بهم خورد

در سال ۲۰۰۵ او تصميم گرفت تا در فیلم های……!!! نقش آفرینی کند ، اما دید نه نمیشه! خلاصه…

در سال ۲۰۰۶ در ويديو “I’ll Be Ready” و در سال ۲۰۰۷ در ويديو هاي busshuter به عنوان مدل بازي کرد.

و البته در موزیک ویدیو دسا بالا از آرش آیلار هم حضور داشت که میتونید این موزیک ویدیو رو دانلود کنید

 

آیلار دیانتی
آیلار دیانتی

 

aylar-dianati-lie
aylar-dianati-lie
دیانا
دیانا

آیلار دیانتی
آیلار دیانتی

 

aylar-dianati-lie
aylar-dianati-lie

 

دانلود موزيك ويدئو با كيفيت متوسط و حجم 20 مگابايت

این را هم ببینید :اظهارات جدید بازیگر جنجالی سریال نرگس درباره فیلم غیراخلاقی‌اش!! + کلیپ مصاحبه

  1. سعيد
    مه 15, 2010 در 9:22 ق.ظ.

    آيلار متولد تبريز است نه تهران . در سال 2002 بوسيله پدرش به ايران آورده شد و يكسال در يك خانه در اروميه محبوس شد كه با فرار و توسط سفارت نرو‍ژ اينبار بعد از اروپا به آمريكا رفت و مشغول بازي ( به ميل خود ) در فيلم هاي معروف پورنوي يك شركت معروف شد . در اروپا همين مسئله باعث شد كه در هنگام برگزاري دختر شايسته وي بيرون انداخته شود و طرد گردد . در ايران و در دنيا هيچ جايي ندارد و يك روسپي بي ارزش است .
    واقعا از آقاي آرش با آن سبك خاص خود جاي تعجب است .

    پاسخ : خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادید.من خودم هم وقتی این موزیک رو دیدم تعجب کردم

  2. ناشناس
    مه 19, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    خاله ی آرش با تو با همه فکو فامیالتو

  3. ناشناس
    مه 20, 2010 در 12:43 ق.ظ.

    جالبه که ما آدما خودمون رو در موقعیت بالا قرار میدیم و فکر میکنیم لیاقت و حق قضاوت رو داریم! من از کاراش دفاع نمی کنم اما فکر نمی کنید وقتی خدا برای داوری و قضاوت بر حق اون بالا نشسته ما حق نداریم از بنده هاش بدگویی کنیم؟ درسته کارش بد بوده اما الان فرق کرده! بهتره به جای حماقت و چسبیدن به گذشتش کمکش کنیم که دیگه به اون دوران بر نگرده! بازم میگم، اینا رو برای دفاع از آیلار نگفتم، برای دفاع از حق بلا منازع خدا برای داوری و ما بنده هاش برای خفه شدن و تن دادن به داوریش تو روز قیامت میگم! حرفی نزنید که از خدا شرمنده بشید! چون خدا این حق رو براتون قائل نشد! می خواد آیلار باشه، میخواد هر کس دیگه ای باشه!

  4. قافلان
    مه 24, 2010 در 5:54 ب.ظ.

    سلام به تمامی ایرانیان عزیز و خوبم
    از نوشته اقای ناشناس لذت بردم .
    اقای سعید بنظر من نبایستی به خود اجازه قضاوت میدادند البته اگر همانطوری که نوشته اند اطلاعاتی را که میدانند میتوانند در میان بگذارند .
    با ارزوی موفقیت تمامی مردم خصوصأ ایرانیان عزیز:از اشتوتکارت
    قافلان

    پاسخ :تا اونجا که من اطلاع دارم در فیلم ….. خیلی وقته نقش بازی نکرده وشاید هم به قول دوستمون تا حالا عوض شده باشه

  5. آتش
    مه 28, 2010 در 6:17 ب.ظ.

    من به شخصه به او علاقه دارم،خیلی از فیلم های پرنوی اونو به طور کامل دیدم .
    در چهره ی اون میشه معصومیت از دست رفته رو دید.

  6. سارا
    مه 30, 2010 در 12:33 ب.ظ.

    بي ارزش تويي سعيد كه در مورد ديگران اينجوري نظر مي دي.مطمعنم دورو برت پر از زشتي و خرابيه. اينو شك ندارم.خدا بهت كمك كنه.

  7. ناشناس
    ژوئن 3, 2010 در 6:27 ب.ظ.

    من هم با سارا موافقم.

  8. شهرام
    ژوئن 3, 2010 در 6:29 ب.ظ.

    هیچ کجای دنیا مثل ما ایرانیها هموطن خودشون رو ضایع نمیکنن. یه کم بیاین با هم مهربونتر باشیم ، جای دوری نمیره

  9. شاید
    ژوئن 8, 2010 در 8:31 ق.ظ.

    سعید جان اگه آیلار خواهرت بود چی میگفتی؟

  10. Ahmad
    ژوئن 10, 2010 در 3:22 ق.ظ.

    ایلار عاشقتیم.

  11. بابک
    ژوئن 10, 2010 در 8:38 ق.ظ.

    ایلار محشره

  12. الی
    ژوئن 12, 2010 در 12:28 ق.ظ.

    ادما مختارن تا وقتی که رفتارشون به کسی ضرری نزده هرطور که میخوان عمل کنن به کسی هم هیچ ربطی نداره

    پاسخ : مرسی از نظرتون

  13. نیلوفر
    ژوئن 30, 2010 در 12:45 ق.ظ.

    سلام من با همه شما موافقم هیلار هم هموطن ماس خیلیم جنس خوبیه خیلیم نازه

  14. ياشار
    ژوئیه 1, 2010 در 11:02 ب.ظ.

    به نظر من قابل احترامه و اين كه چه كاري داره ميكنه به ما هيچ ربطي نداره.
    هر كسي هم كه فكر ميكنه ميتونه به همين سادگي راجع به كسي نظر بده، بهتر اول بره خودشو اصلاح كنه، چون پرده تعصب چشم هاش كور كرده و تحجر قلبشو به گنداب تبديل كرده.

  15. شيرين
    ژوئیه 1, 2010 در 11:03 ب.ظ.

    من كه دوستش دارم
    خيلي جيگر داره.

  16. زادی
    ژوئیه 2, 2010 در 12:52 ب.ظ.

    همین طوری گذری این جا و نظرات مشعشع همه رو دیدم. این دختر و هرکس دیگه ای که انتخاب می کنه روسپی باشه و یا فیلم پورنو بازی کنه به خودش مربوطه و هر جور که خودش راحت تره رفتار و زندگی می کنه. به دیگران هم ربطی نداره که قضاوت کنند کارش درست بوده و یا نه. ما کی قراره دست از ناموس پرستی ( مثل کامنت فوق العاده جالب و خنده دار خواهرت بود هم همینو می گفتی) و قضاوت های کشکی دست برداریم و بفهمیم که انتخاب های دیگران به خودشون مربوطه؟

  17. meisam
    ژوئیه 7, 2010 در 2:04 ب.ظ.

    فقط میتونم اینو بگم که ما انسانها ازاد خلق شدیم ازاد زندگی میکنیم و ازاد میمیریم وحق اینکه در زندگی کسی دخالت کنیم رو نداریم فقط متاسفم واسه کسایی که خودشونو قاضی میدونن و فکر میکنن میتونن واسه هر کسی حکم تعیین کنن.و اینکه من به عنوان یه ایرانی به ایلار افتخار میکنم.

  18. maryam
    ژوئیه 7, 2010 در 4:32 ب.ظ.

    aylar kheili jazzabe man ke kheili dusesh daram

  19. شهاب
    ژوئیه 9, 2010 در 4:46 ب.ظ.

    ببینید این خانم میتونه خیلی کار انجام بده ,آخه بازی کردن توی فیلمای…هم شد کار ,حداقل به خودش احترام نمیزاره چرا به یه ملت توهین می کنه اون باعث ننگ هرچی ایرانیه که اونو مشناسن.

  20. شهاب
    ژوئیه 9, 2010 در 4:56 ب.ظ.

    شیرین جون خودتم جیگری ,از کی طرفداری می کنی از یه روسپی شایدم خوت مثل اون باشی و…
    آیلار ابروی هرچی ایرانی تو دنیا برده

  21. هیچ کس
    ژوئیه 9, 2010 در 7:55 ب.ظ.

    اگه کارای زشت ما رو بشه شاید …. ولی چون رو نیست همه به ما احترام میپزارن
    ایلار خیلی وطن پرسته و خونگرمه
    من که مثل خواهرم دوسش دارم
    من ایمان دارم خیلی پیشرفت میکنه

    کاشکی ایلار اینا رو بخونه
    ما هممممممممه عاشقتیم ایلار به امید روزی که ببینیمت

  22. کاکا
    ژوئیه 13, 2010 در 2:22 ب.ظ.

    خیلی زشته

  23. علی
    ژوئیه 17, 2010 در 4:50 ب.ظ.

    همیشه اونایی که ادعای غیرت و تعصب دارن نه کسی مجبورشون کرده فیلمای این خانم را ببینن نه کلیپشون با ارش زندگی هر کسی به خودش مربوطه من هم فیلمشو دیدم هم کلیپشو از کاراشم خیلی خوشم اومده .
    در ضمن اگه خیلی ادعای مردونگیتون میشه دست کسی که افتاده را بگیرید نه اینکه زیر پاشو خالی کنید.
    ایلار من به تو به عنوان یک ایرانی افتخار میکنم.

  24. ژوئیه 18, 2010 در 4:37 ب.ظ.

    خیلی باحالی

  25. درنا
    ژوئیه 19, 2010 در 5:22 ب.ظ.

    سلام
    من آیلار ودوست دارم آخه کاملا درکم می کنم منم ایرون تنها زندگی می کنم مامان وبابام لندن هستند امیدوارم برگردن بیان ایران واسم دعا کنین.آیلار هم خوش می گذرونه

  26. infinite
    ژوئیه 21, 2010 در 3:03 ب.ظ.

    از همه جالب تر كامنت شما دوستانه .ميشه پس زمينه هاي ذهني رو خوند .كسي كه ميگيه به كسي ربطي نداره .كسي كه ميگه خيلي جيگر داره وكسي كه ميگه خيلي جيگره …..خيلي جالب بود.

  27. مهدی
    ژوئیه 21, 2010 در 9:58 ب.ظ.

    ادم وقتی نظرات مشعشع دوستان رو میخونه..
    اول اینکه عظمت ملت ایران باکارهای افرادی نظیر این خانم زیر سوال نمیره
    دوم:زمانی قضاوت کنید که خودتون کاملن پاک باشید
    سوم:تکلیف خودمون رو مشخص کنیم یا باخداییم یاعلیه خدا وقتی این شد خیلی از مشکلات حل میشه
    ودر ضمن غیرت وناموس پرستی در وجود همه انسان ها وجود داره اگه بعضی ها ندارن جای تعجبه ومهربانی کردن خوبه اما به جا وبه اندازه

  28. Arash
    ژوئیه 22, 2010 در 8:54 ب.ظ.

    به نظر من که نظر خیلی از دوستان کاملا غیرمنطقیه چون نه با نظرات روشنفکرها سنخیت داره و نه با هیچ چیز دیگه ای که مخالفت با پورنو رو ناموس پرستی! میدونن.بازی کردن تو فیلمهای پورنو تقریبا تو همه فرهنگها خط قرمز پررنگیه که نمیشه براحتی ازش گذشت.اگه کارش اشتباه نبوده چرا خود غربی ها (بلژیکیها) از مسابقات دختر شایسته ردش کردن؟اونا که دیگه آخر روشنفکری هستن و ما مبانی روشنفکریمونو از اونا میگیریم؟نکنه به نظر بعضی از دوستان بلژیکیها هم به خاطر ناموس پرستی از مسابقات طردش کردن!؟ضمنا در پاسخ به اون دوستان ساده اندیشی که خودشونو مثلا روشنفکر! محسوب میکنن بگم که ما به ایرانیهایی مثل ارغوان رضایی و یا انوشه انصاری افتخار میکنیم که کارهای بزرگی رو انجام میدن که اسم ایران رو سر زبونها میندازه نه به پورنوگرافها! البته اونجور که میگن مدتیه که آیلار روش زندگیشو عوض کرده و دیگه فیلم پورنو بازی نمیکنه که اگه اینطوری باشه خیلی خوبه و میشه گذشته رو بیخیال شد چون به هر حال اون یه ایرانیه و من قلبا تو این راه جدیدی که واسه زندگیش انتخاب کرده آرزوی موفقیت میکنم.
    بازم میگم این نظرهای شخصی من بود به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی که لازم دونستم در پاسخ به نظرات حساب نشده و ناآگاهانه بعضی دوستان منم نظر خودمو بگم.

  29. ژوئیه 23, 2010 در 11:49 ق.ظ.

    با سلام

    بله دوستان خانم آیلار دیانتلی اصالتا ترک تبریز و متولد

    تهران هستش و عمده شهرت اون بخاطر فیلم های پورنو

    و اخراجش از مرحله نهایی مسابقه انتخاب ملکه زیبایی نروژ

    می باشد

    در هر صورت من نه معلم اخلاق کسی هستم و نه به فیلم

    های پورنوگرافی علاقه دارم و نه چون خودم آذری هستم

    از اینکه خانم آیلار دیانت لی هم اصالتا آذری است احساس

    ناراحتی میکنم

    بله من هم موافق نظر دوستم هستم ما اگر ادعای روشن

    فکری و دموکراسی میکنیم باید با حقایق کنار بیاییم

    باید یاد بگیریم بهم و دیدگاه هامون احترام بگذاریم

    اگر خیلی ناراحت میشیم مجبور نیستیم فیلمهای پورنو و

    خصوصا فیلمهای خانم آیلار دیانتلی و یا کلیپ های آقای

    آرش منافی رو نگاه کنیم

    در ضمن می تونید سایت زیر رو ببینید

    http://en.wikipedia.org/wiki/Aylar_Lie

    موفق باشید دوستان

  30. لوسین
    ژوئیه 24, 2010 در 10:33 ب.ظ.

    به امید روزی که آیلار بتونه جای جینا جمسون رو بگیره

  31. ژوئیه 30, 2010 در 4:35 ب.ظ.

    به به

  32. بنده خدا پر از گناه
    ژوئیه 31, 2010 در 12:35 ق.ظ.

    آیلار هر کاری کرده فردا خودش جواب خداوند رو میده یادمون نره مثل دو تا خواهر که یکی متدین بود و دیگری بدکاره که با یه در بهم خوردن خواهر خوبه گمان بد کرد و آخرتش رو سوزوند نشیم خدا مهربان است اگر صد بار توبه شکستی باز آی ننگ اینه سوارت بشن صدات در نیاد رسوایی این است که ناموست رو بی حرمت کنن بگی دروغه نشده و بری ماه رمضان 30 روز کامل روزه بگیری دعا بخونی انگار چیزی نشده اینا رو نوشتم که هم خودم هم شما کمی به رگ غیرتمون اگر داشته باشیم بر بخوره صدامون گوش فلک رو پر نکنه کمی هم سکوت کنیم از درد مردم یه خورده هم بی خواب بشیم یادمون نره یه لنگ از راه رفتن دیگری ایراد نگیره بره لنگی شو درمون کنه بعد دایه اصلاح حهان رو داشته باشه خدایا شرمنده از سکوتم شرمنده ام شهامت فریاد رو ندارم

  33. آرین شاه علی
    اوت 2, 2010 در 12:18 ق.ظ.

    سلاااااااااااام.خوبین.آرزوی موفقیت برای همه ی ایرانی ها.ماهمه دوست داریم هنرپیشه هاوهنرمندهای اصیل ایران در کشور عزیزمان باشند تاااااااااااااااااا

  34. شهاب
    اوت 3, 2010 در 11:02 ق.ظ.

    سلام در کل میشه نتیجه گرفت ایلار مورد قبول هموطناشه و ایرانیها دید وسیعی دارن نه مثل دوره جاهلیت که به خاطر مسائل ریز زنها رو میکشتن خوشحال شدم که نظرات غالب به نفع ایلاره امیدوارم موفق باشه

  35. viva
    اوت 4, 2010 در 10:47 ق.ظ.

    بعضی از این آدما(ایرانی ها و میم چون متاسفانه ایرانیم)آدمی رو از آدم بودن شرمنده میکنن.واسه همه تصمیم میگیرن ولی حتی حاضر نیستن کسی براشون کمترین تصمیمی بگیره.واقعا تو کشور کثیفی زندگی میکنم…دلمونو خوش کردیم به چی؟؟کوروش؟؟داریوش؟؟یا به عربهایی که کلی از هم خونای خودشونو واسمون یادگاری گذاشتن که حالا بهشون میگین سید؟؟!واقعا برید تو آینه خودتونو ببینین…چند نفر از کسایی که کامنتهای اعتراضی نوشتن و غیرتشون زد بیرون تا حالا فیلم پورنو ندیدن؟؟تا حالا از دیدن یه زن یا دختر تحریک نشدن؟؟اصلا فکر کردین چرا از یه دختر خوشتون میاد؟خوب اگه ناراحتی نبین..بهش فکر نکن..میری میبینی بعد میای میگی این فلان فلان شده ایرانیه؟؟؟البته خق دارین اینو بگین..کشوری که نافشو عربها زدن از این بهتر نمیتونه فکر کنه………..

  36. aylar
    اوت 7, 2010 در 10:41 ب.ظ.

    من هم اسم ایلارم و وقعا خیلی ازش خوشم میاد و بش افتخار میکنم.برای اقا سعیدم متاسفم

  37. mohsen
    اوت 9, 2010 در 9:39 ب.ظ.

    doroooood bar aylar

  38. mohsen az kerman
    اوت 9, 2010 در 9:41 ب.ظ.

    mersi aylar.to kheyli naziiiiiii

  39. negar
    اوت 11, 2010 در 1:40 ق.ظ.

    a ghiafash kheili khosham miad bamazas iroooonie dgeee

  40. ناشناس
    اوت 12, 2010 در 3:09 ب.ظ.

    آبروی هرچی دختر ایرونی رو برد.
    همه فیامهاشو دیدم حال می کنه وقتی میگه ایرونیم و بعضی حرفه های زشت…

  41. ایرانی
    اوت 14, 2010 در 11:26 ب.ظ.

    چیه ؟ حالا یکی آزاد میتونه شیوه زندگیشو انتخاب کنه سوزش داره ؟ درود بر آیلار

  42. ابوالفضل
    اوت 15, 2010 در 8:08 ق.ظ.

    هر کس حق داره برای زندگیش تصمیم بگیره شما اگه دوست ندارین فیلم پورنوي نگاه نکنین در ضمن اگه نگران آبروی کشور عزیزمون هستین باید بگم با این جور برنامه ها نمیریزه نترسین برین یه فکری به حال رییس ……… بکنین

  43. ابوالفضل
    اوت 15, 2010 در 8:17 ق.ظ.

    والله …

  44. محمد
    اوت 15, 2010 در 5:40 ب.ظ.

    در تمدن کهن ایرانی زنان ایرانی دارای ارزش و احترام و پوشش بوده اند. تمدن جدید غربی زن وسیله و کالایی است برای آنان و در خدمت سرمایه داران غربی که با سوء استفاده جنسی او را به ابتذال و تباهی و ذلت میکشند.

  45. نگار
    اوت 16, 2010 در 3:17 ب.ظ.

    سلام برام خیلی جالب بود که بعضی از سوژه ها چقدر طرفدار داره و همه براش کامنت میذارن ولی در قسمت دیدگاه بعضی موضوعات مگس پر نمی زنه از این طریق میشه فهمید ایرانی ها از چی خوششون میاد . الکی لاف غیرت نیاین . اگه بده چرا نگاه می کنید . منظورم تایید آیلار نبود ، منم قبولش ندارم نه اونو بلکه همه اونهایی که تو این راهند . ولی یادمون باشه چیزی رو که خدا تو قیامت ازش نمیگذره «حق الناسه».خدا از حق خودش میگذره و به اصطلاح کوهی را به کاهی میبخشه ولی از حق مردم نمیگذره . شاید آیلار به درگاه خدا کاری کرده باشه که برای خدا خیلی بیارزه.پس بیخود حق الناس خودتونو با غیبت و تهمت سنگین نکنین . ما که اصلا نمی دونیم آیلار کی هست و کارش چیه و قیافش چه شکلیه و اولین باری بود که دیدیمش.
    در ضمن به مسئولین سایت هم بگم که این تاپیک ها اصلا صلاح نیست باز بشه . چرا توی ماه رمضونی با زبون روزه باعث و بانی غیبت دیگران میشید…؟

    پاسخ : مرسی از نظرتون . من هم تقریبا با نظرتون موافقم.در ضمن اگر این خانوم در فیلم بدی بازی میکرده مربوط به 4 یا شاید 6 سال پیش میشه از اون موقع تا الان خیلی گذشته و تو این مدت هم آدما خیلی عوض میشن.بعضی از کسانی هم که اینجا کامنت میذارن به این نتیجه رسیدم که حداقل یکی از فیلمهای این خانوم رادیدن پس این نظرات بعضی از شما که ضد کارای این خانوم هست کجا و اون تماشا کردن فیلمهاش کجا!!؟ عجب!!!

  46. اوت 17, 2010 در 4:08 ب.ظ.

    به نظر من فضای خفقان جامعه و نبود آزادی باعث شده مخ بعضی از دوستان که میگن این کار آیلار خوب بوده و ما بهش افتخار میکنیم و این یه جور استفاده از آزادی شخصیه، هنگ کرده چون اینا از بس آزادی ندیدن اسم هر کارو آزادی میذارن.بهتر نیست به کسایی مثل انوشه انصاری،ارغوان رضایی و یا گلشیفته فراهانی افتخار کرد و کارایی رو که اونا میکنن رو استفاده از آزادی شخصی نامید؟

  47. عادل
    اوت 18, 2010 در 10:11 ب.ظ.

    به نظر من هرکی مسئول کارهای خودشه پس بهتر گناه دیگران رو برای خودمون نخریم اون هم حتما به مشکلی بر خورد که به این راه کشید شده بعد هم تو این فیلم های که بازی کرده خیال کردید واقعا این حرف های خودش بوده نه پشت هر فیلمی یه کارگردانه و هرچی کارگردان بگه باید همون بشه به نظر من هیچ آدمی بد نیست ما آدما هستیم که آدم رو بد میکنیم .

  48. اوت 23, 2010 در 10:57 ب.ظ.

    خوبه خب از بدنش استفاده میکنه
    هرکس یه شغلی داره و یه در امد
    بنظر من اونهایی که انتقاد میکنن دستشون به چیزی نمیرسه از حسودی بهش گیر میدن
    من که ازش حمایت میکنم
    هرکس یه هنری داره
    اونم هنرش همینه
    حالا هرکی میخواد خوشش بیاد هر کس هم نمیخواد نیاد

  49. Padi
    اوت 24, 2010 در 5:45 ب.ظ.

    سلام به همگی و به همۀ اونهایی که نظر دادن به نظر من آیلار دختر نسبتاً زیبایی هست ولی در شأن یک دختر ایرانی رفتار نکرد . من نظر آقا ی سعید احترام میذارم

  50. reza
    اوت 25, 2010 در 11:11 ق.ظ.

    همین که باسهانتر که یکی از معروفترین خواننده های سبک دنس تو اروپا ایلار رو واسه کلیپش انتخاب کرده خیلیه. قضیه فیلم …… به شماها ربطی نداره به خودش مربوطه.

    Shut up

  51. ardshir
    اوت 27, 2010 در 2:21 ق.ظ.

    به عقیده من اون اینکار رو در امریکا کرده و طبغ قانون اونجا و توی ایران این فیلمو بازی نکرده که شاکی شدین.
    و با اینکارش حقیقتی فهشایی را که در جامعه ایران است نشان داده تا باعث تلنگری برای ما باشه

  52. سارا
    سپتامبر 2, 2010 در 1:10 ق.ظ.

    ایلارعاشقتم

  53. صدف
    سپتامبر 2, 2010 در 1:11 ق.ظ.

    اردشیر دهنتو ببند

  54. soheil
    سپتامبر 5, 2010 در 11:04 ق.ظ.

    این همه دختر از مسابقات دختر شایسته رد شدن، یعنی همشون پورن بودن. چه استدلال مسخره ای می کنی. این همه آدم دارن تو دنیا زندگی میکنن آیلار هم یکیش. اینهمه پورن هستند تو دنیا آیلار هم یکیش. ببینید واسه کدومشون میز گرد گرفتن که ما گرفتیم. همچین میگید آبروی ایرانی رو برده انگار با آبروترین مردم دنیا هستیم. با همه دنیا قهریم و همه ما رو تحریم کردن. اونوقت شما گیر دادین به این بدبخت که واسه اینکه از زندان خونش فرار کنه (به قول خود آقا سعید که میگه زندانی بوده تو خونه) رفته اینکارو کرده. فقط یاد گرفتیم جانماز آب بکشیم. اگه همسایمون بود چیکارش میکردیم؟ توی کشور غریب داره زندگی میکنه در کنار همسایه هاش

  55. mory
    سپتامبر 6, 2010 در 12:12 ق.ظ.

    بچه ها میگم فیلمای ….. آیلار رو از کجا میتونم پیدا کنم؟اینقدر تعریف کردین ما رو هم کنجکاو کردین.انصافا به نظر منم یه دختر تاپه!دمش گرم

  56. ارزو
    سپتامبر 6, 2010 در 12:43 ق.ظ.

    واقعا متاسفم واسه اونایی که عاشقشن و اونایی که ازش متنفرن …………………

    همچین ادم مهم و خاصی هم نیست که همتون اینجوری گارد گرفتینو….

    به ما چه هر غلطی کرده که کرده , چه عاشقش باشید چه بهش افتخار کنید یا ازش متنفر باشید اون و امثال اون واستون تره هم خورد نمیکنن

    ماها چقد بیکاریم که داریم وقتمونو سر چه چیزایی تلف میکنیم …

  57. سپتامبر 6, 2010 در 2:33 ب.ظ.

    سلام دوستان
    آخه چیش به ما میرسه… نه مارو پادشاه میکنه و نه گدا،
    بهتره بریم دنبال شیرین خودمون بگردیم………

  58. mory
    سپتامبر 7, 2010 در 5:09 ب.ظ.

    آرزو من هم برای تو متاسفم.احساس میکنم که از روی حسادت داری این حرفو میزنی.یعنی میخای بگی تو در باره ی هیچ آدم سرشناس و معروفی نظر نداری؟بعدشم خوب بیکاریم دیگه چیکار کنیم!D:

  59. الهام
    سپتامبر 9, 2010 در 3:11 ق.ظ.

    به نظر من به هیچ کس مربوط نیست که آیلار چیکار کرده..آقا جون به من و تو چی میرسه؟!! ها؟! برو ببین بربری دونه چنده..حالا گیر داده آیلار فلان..به تو چه آخه..خوشگله..جذابه..خوش استیله..اصلا میتونه میره هرکاری میخواد میکنه ..منتظر نیست من و تو اجازه بدیم که…..( ولی خودمونیم خوووووووووووووووووووووووب چیزیه)

  60. کورش گیل
    سپتامبر 10, 2010 در 9:41 ب.ظ.

    مسئله برای من مهم تر از این حرفا بود
    شاید بعدا
    براتون
    نوشتم…

  61. sadaf
    سپتامبر 12, 2010 در 1:39 ب.ظ.

    به نظرم آیلار دختر خوبیه خیلی هم جیگره ولی اگه کمی لاغر بشه . . . .

  62. آیلار
    سپتامبر 12, 2010 در 1:44 ب.ظ.

    اصلا به شماها چه که من کیم و چیم .برین به خودتون برسین!!!!هم آهنگهام رو گوش میدن هم پشت سرم میحرفن! shut

  63. Mahsa
    سپتامبر 15, 2010 در 9:44 ق.ظ.

    اینو به همه قول میدم هیچ کدوم از کسایی که اینجا از آیلار حمایت کردن،اگه بیاد ایران حتی بهش نگاهم نمیکنن…
    اینو به عنوان یه ایرانی میگم

  64. ياسين آيلاردوست
    سپتامبر 17, 2010 در 1:06 ب.ظ.

    من حاضرم فقط نوك انگشتم بهش بخوره.قبلا نميدونستم آيلارجون ايرانيه عاشقش بودم حالا ديگه بهش افتخارميكنم،درضمن ايران كه…………..(آيلاردوستت دارم)

  65. ارسلان
    سپتامبر 19, 2010 در 8:19 ب.ظ.

    آرش یک فاحشه باز عوضی است و تنها دوست دارد از این راه کسب شهرت کند کمااینکه همیشه در کشورهایی مانند تایلند پرسه می زند و سواد موسیقی بسیار پایینی دارد واصلَا لز او بعید نیست که با آیلار و لومیدی دوست شود . واقعاَ برای بهناز خانم همسرش متأسفم .

  66. ali
    سپتامبر 20, 2010 در 11:55 ق.ظ.

    چیه ایلار خوشگله خود نیوشا ضیغمی از همه خوشگلتره

  67. payam
    سپتامبر 23, 2010 در 3:51 ب.ظ.

    همین که شیوه زندگیشو بهتر کرده باید بهش احترام گذاشت.
    اگه بد بود به همون کارش ادامه میداد.

  68. هاراي
    سپتامبر 25, 2010 در 2:05 ق.ظ.

    تورك مدرسه ديلينده
    ياشاسين آذربايجان

  69. amin
    سپتامبر 28, 2010 در 9:46 ق.ظ.

    به نظر من اکه موقع برگشتش به ایران باهاش خوب رفتار میکردند شاید به این راه نمیرفت که حالا بعضی ها بگن فلانه بیسانه باید بیشتر پدرشو سرزنش کردکه باعث شد آیلار منحرف شه ما همه مسئول اعمال خودمونیم خدا جای حق نشسته
    اومیدوارم همگی موفق و عتقبت بخیر شین

  70. سالار
    سپتامبر 29, 2010 در 12:19 ق.ظ.

    واقعا برای سعید و ارسلان متاسفم
    برای ایرونی ها هم آرزوی پیشرفت می کنم.

  71. ناشناس
    سپتامبر 29, 2010 در 9:26 ق.ظ.

    واقعا برای اونایی که کارهای ایلار و تایید می کنند متاسفم ! مطمئنم همچین ادمایی حرفاشون فقط از روی هوس رانیه .

  72. نوید
    سپتامبر 30, 2010 در 12:07 ق.ظ.

    ارسلان زیادی حرف نزن چون که.اولا آرش سبک موسیقیش بالاست اگر دلیل می خوای یوروویزن
    دوما سعید از خودت خجالت بکش

  73. mohsen
    اکتبر 1, 2010 در 12:28 ق.ظ.

    har ensani mas’oole amalo raftare khodeshe . aylaram az in ghaede mostasne nist. man aylaro kheyli doosesh daram chon ye iranie va manam ye iran parast…

  74. اکتبر 1, 2010 در 10:33 ب.ظ.

    خوب همتون نظر دادید هم خوب بود هم بد.به نظر من با این کارش افکارو ذهن جوانها رو منهدم کرد چون ما ایرانیها ظرفیت نداریم من اول خودم رو مثال میزنم از وقتی فیلم هاشو دیدم روحیم خراب شده اگر از اول چشهامون باز بود الان هیچ یک از این حرفها نبود همتون عشق

  75. علی آقا داداش کوشولوی همه
    اکتبر 3, 2010 در 11:14 ق.ظ.

    به نام او
    سلام
    یه دردل دارم باهاتون با داداشای خودم ، هر وقت یه روسپی یا یه زن مطلقه ویا یه دختر سرکش یا مظلوم که موردبی مهری یا کج فهمی وتند خویی وغیرت اطرافیانش قرار گرفته بر خورد کردید سریع به دنبال غریضه جنسی و فکر سو استفاده از آن نیوفتید.
    اون دختر نیاز داره به عزت احترام .با رفتارا وعملکردتون به اون ثابت کنید که ارزش یه دختر به زیبای وجنسیت وومهارت اون در سکس نیست
    چیزی که اخلاق ایرانی ومنش شیعه پررنگ هست مردانگی تعهد اخلاق هست
    اما متاسفانه در ایران امروز فقط خود خواهی وشکم وزیر شکم مطرح هست
    من خودم امتحان کردم وقتی به 3 تا روسپی اعتبار ، محبت و توجه و عزت دادم فهمید که ارزش یه زن در جنسیت ورابطه جنسی نیست و راه پاکدامنی عفت رو انتخاب کردن وبه آرامش واقعی در زندگی رسیدند والان یکی از موفقترین آدمها هستند چون فرزندان اخلاق گرا ومتهدی تربیت کردن
    حرفم تمام داداش گلم به خواهران ومادران خود عزت احترام وتوجه کنید پدران من به همسران متعهد باشید وبا احترام برخورد کنید به ودختران خود راه درست زندگی کردن ومتعهد بودن را نشان دهید
    تعهد به خانواده مملکت وانسانیت
    همین

  76. حسین
    اکتبر 6, 2010 در 8:52 ب.ظ.

    ما هر چقدر هم خودمون رو بخواهیم به بی رگی بزنیم و ادای آدمای غربی روشنفکر رو در بیاریم باز هم ته دلمون یه تعصبی داریم حرف دیروز و پریروز هم نیست 2500 ساله که باهامونه. تو فیلمهای پورنوی غربی هم که خودتون دیدین هر چی که دلشون بخوان و دستشون برسه تو …….. زن میکنن. زن اونجا یه حق طلاق بهش دادن و هر کاری که دلشون بخواد باهاش می کنن. عزیزان من تو قلب اروپا هستم. قدر ایرانمون رو بدونیم. تمام گلهای هلند به نازی و لطافت یه وجب از کویر لوت نیست.

    وطنم ،همیشه باشی

  77. ناشناس
    اکتبر 7, 2010 در 10:28 ق.ظ.

    امام علی(علیه السلام) به مالک اشتر:

    ای مالک!
    اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،
    فردا به آن چشم نگاهش مکن

    شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی

  78. sasha
    اکتبر 8, 2010 در 5:22 ب.ظ.

    be nazare man lazem nist ke darmorede masayele khsusiye ye nafar mizegerd begirim adate ma irania ine ke motasefane rajebe masayele shakhsiye hameye adama nazar bedim bedune inke azashun beporsim aya vaghen be nazar dadane ma niaz daran .pas biaaym yekem be harime shkhsiye digaran ehteram bezarim chon haghe har ensane ke baraye khodesh harim dashte bashe.

  79. ahora
    اکتبر 8, 2010 در 5:34 ب.ظ.

    viva دمت گرم ای ول داری

  80. شراره
    اکتبر 13, 2010 در 1:17 ب.ظ.

    سلام به همگی دوستان من هیچ نظری در مورد ایشون ندارم و تو زندگی و دل هیچکسی هم نیستم تا بدونم که چرا و چگونه زندگی می کنه فقط اینو می دونم که انصافاً همه ما تو زندگیمون گناهانی داشتیم و مهم اینه که متوجه اشتباهاتمون بشیم و ترک گناه کنیم دوستان خوبم ما نباید در مورد دیگران راحت قضاوت کنیم زندگی هر کسی به خودش و خدای خودش ربط داره البته به شرط اینکه به اطرافیانش ضرری نرسونه من آرزو می کنم که هیچ زنی به راحتی خودش رو در اختیار هر کسی قرار نده و قدر خودشو و زیبایی های خداد دادیشو و ارزش واقعی خودشو خیلی خوب درک کنه آیا واقعاً مردها در ابتدا درون ما رو می خوان یا ظاهرمونو و جسممونو مطمئناً مردها هم عشق واقعی را تو درون زنها می گردند و برای زنهای متواضع و خوددار بیشتر ارزش قائلند.

  81. نگار
    اکتبر 16, 2010 در 2:24 ب.ظ.

    سلام دوباره
    چقدر دوستان به همنوعانشان لطف دارند . آدم از اینهمه فهم و شعور در حیرت میمونه . من نمی فهمم ما ها که اینقدر با کمالاتیم پس چرا پای ثابت مجالس غیبت و تهمت هستیم .؟؟؟!!!
    از قدیم گفتن : به عمل کار برآید نه زبان

  82. هادی
    اکتبر 16, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    دختر خیلی خوبیه . حداقل با خودش راحته .

  83. آیلار
    اکتبر 17, 2010 در 2:31 ب.ظ.

    اصلا کل آیلاراااااااااااااااا دخترایه خوبینننننننننننننننننن بوس بوس کل کسایی که اسمشون آیلاره:d :*

  84. محمد حسین
    اکتبر 18, 2010 در 9:09 ق.ظ.

    با سلام به همگی
    تو زندگی هر کس ممکنه اتفاقایی بیوفته که خود اون آدم کمترین نقشی در اون اتفاق نداشته باشه
    بیاییم به جای اینکه دیگرانو تفتیش کنیم و به جای خدا بشینیم یکم خودمونو اصلاح کنیم
    آیلار منو یاد اولین عشق زندگیم میندازه و معصومیتو میشه تو صورتش دید
    خدا به داد آدمایی مثل سعید و اطرافیانش برسه.
    با تشکر

  85. ناشناس
    اکتبر 18, 2010 در 7:00 ب.ظ.

    سارا :ایلارعاشقتم

  86. محمد رضا
    اکتبر 20, 2010 در 12:35 ق.ظ.

    شهاب جان اینو بدون که فردا هر کسی رو تو گور خودش میذارن تو برو غصه ی گناه های خودتو بوخور
    در ضمن آیلار ایرانی ما باید طرفدارش باشیم نه دشمنش
    آیلا جیگره

  87. mona
    اکتبر 20, 2010 در 2:07 ق.ظ.

    che aylar irani bashe,che nabashe…. kolan vejheye iraniaro to0 didgahaye motefavet avaz karde…… man irania adamaye kheyli mohemtaro mashho0r tari darim ke baese sarbolandie iranan,yeki mesle porfesor samie va … esme irano to0 donya bala mibare… na amsale aylar-o0n harkari mikone be khodesh marbo0te,vali maha nabayad azash defae bija konim,HARKI NAZARESH GHEYRE INE MITO0NE BEM BEGE

  88. رضا
    اکتبر 21, 2010 در 12:25 ق.ظ.

    بابا با غيرت ها اون موقع كه فيلم پ ر ن و شو يواشكي تو اتاقتون مي ديدين به ايلار اينقدر معروف نبود ، حالا كه بنده خدا داره زندگيه عادي مي كنه به گذشتش گير دادين …
    اين باعث افتخار كه كسي بتونه خودش رو از فرش به عرش برسونه حالا تو نمي توني و عرضه نداري دستشو بگيري حداقل مرد باشو پرتش نكن پايين ،‌واقعا زشته…

    ………………………………………سرتو در بيار از اون برفي كه خيلي وقته آب شده …

    غييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييرت

  89. حمید
    اکتبر 26, 2010 در 1:04 ق.ظ.

    سلام
    به عنوان یه مطلب جالب و خواندنی بود.
    به عنوان حس ایرونی بودن،جای تاسف داشت.
    به عنوان یه خواننده ی مطلب باید بگم هرکیو تو گور خودش میخابونن!!
    من نوعی بهتره بجای انتقاد بی منطق،کمک کنم ریشه های این موضوع پیدا بشه (بخصوص در داخل ایران) تا بتونیم همه با هم از رخداد چنین بدبختی هایی جلوگیری کنیم!

  90. منم من
    اکتبر 26, 2010 در 2:24 ب.ظ.

    آيلاراگه خواهرسعيدبودمعلوم بودچي ميشدحتما ميكشتش وبه گردن آقا سعيد هم مدال ناموس پرستي مينداختن
    درمورددخترشايسته هم بايدگفت اين بنده خداروكسي بيرون نينداخته بلكه شرايطشوكه عدم بازي درفيلمهاي پورنوي بوده نداشته.
    آقاياني كه مثل سعيدفكرميكنيدروسپي هايي كه توبلژيك هستندازطرف مجلس ودولتشون حمايت ميشن واگه درماه كارهم نكنن حقوقشون ازشمابيشتره.

  91. علی
    اکتبر 26, 2010 در 6:56 ب.ظ.

    هر کسی حق داره آزاد زندگی کنه و به کسی مربوط نیست اما بازی در فیلم پورن چه افتخاری داره فمنیستها پورن رو بزرگترین تحقیر برا زن میدونن متاسفم واسه کسایی که به فاحشه بودن افتخار میکنن بدبختا به شیرین عبادی نسرین ستوده و شادی صدر افتخار کنین …برا اینهمه بیسوادی باید خون گریه کرد

  92. rahgozar
    اکتبر 27, 2010 در 1:54 ق.ظ.

    سلام به همه بحث در باره خوب و بد بودن این خانم خنده داره بد همیشه بد است و دفاع کردن نداره مگر اینکه بگیم احکام و ایات قران در گذر زمان بیمصرف میشود این خانم یک مهره ی سوخته است که فقط بدرد استفاده به عنوان یک وسیله برای گذراندن وقت میخوره که شان زنو تا حد یه تیکه اشغال پایین اورده امیوارم تا وقت داره از این لجن بیرون بیاد

  93. دانيال
    اکتبر 27, 2010 در 2:11 ق.ظ.

    خلين همتون
    خدا وكيلي

  94. sepehr
    اکتبر 29, 2010 در 12:59 ق.ظ.

    سلام
    من فکر کنم خانم آیلار کارهایی که میکنه به خودش مربوطه حالا بد یا خوب و اینکه من به عنوان یه ایرانی ازش حمایت می کنم وبه نظرم قیافه خیلی خوبی هم داره و کاش از اون مسابقات حذف نشده بودتا برای ایرانیها یه افتخار می اورداز آرش عزیز هم تشکر می کنم که تو کلیپش از آیلار استفاده کرده ودر آخر به تموم کسایی مه مخالف ایلار وامثال اونن : بهتره آیلار و امثال اونو نگاه نکنین تا به گناه نیوفتین
    مرسی از همتون

  95. آرمین امیدی
    اکتبر 29, 2010 در 9:57 ب.ظ.

    آیلار ثابت کرد که ایرانی ها در هر موضوعی می توانند بهترین باشند .فقط عشق وعلاقه به موضوع مهم است.حال موضع فرقی نمی کند.

  96. آيلين
    اکتبر 30, 2010 در 9:53 ب.ظ.

    آيلار عاشقتم……………………

  97. ruby
    نوامبر 1, 2010 در 1:33 ب.ظ.

    این روسپی با این کارش ارزش و ابهت زن رو پایملا میکنه.به اصطلاح یکعدده میگن روشنفکری…روشنفکری اینه که انسان نجیب و پاک باشه نه اینکه از روی فقر و به خاطر پول مثل این روسپی باشه . .. وگرنه اگه هدفش از این کارا عشق و حاله میتونه شب با دوست پسرش بخوابه نه اینکه فیلم بازی کنه.بره دم خیابون گدایی کنه از این بهتره

  98. sheida
    نوامبر 3, 2010 در 12:38 ق.ظ.

    aylar esme irano bad karde heyfe khoshgelish ke karaye behtari mitonest bahash bokone heyf vaghean tasof mikhoramke mibinam 2khtaraye khoshgel bayad khodforoshi konan heeeeeeeyf

  99. reza
    نوامبر 3, 2010 در 5:51 ب.ظ.

    سلام به همه ،خیلی از نظرات رو خوندم اما در کل از نظرات viva بیشتر خوشم اومد مخصوصا» اون قسمت که نوشته بودبله دوستان ما اگه خیلی ادعای ناموس پرتی و غیرتمون میشه باید …….

  100. علی
    نوامبر 3, 2010 در 5:52 ب.ظ.

    هر کسی هر کاری دلش می خواد بکنه بعد بگه الان که عوض شده به گذشتش کاری نداریم؟؟؟
    اون با کاراب گذشتش آبروی یه ملت رو برده اونوقت شما ها دارین از چی دفاع می کنید؟
    البته این کلیپ آرش هم دسته کمی از فیلم پورنو نداشت!!

  101. ناشناس
    نوامبر 4, 2010 در 12:50 ب.ظ.

    راستی رایانه ها تو حسابتون ریخته شده؟

  102. فلاكت
    نوامبر 5, 2010 در 1:02 ق.ظ.

    سلام به همه.
    اول يه چيزي بگم منو ببخشين. من معمولا با توهين مخالفم. آدمهاي عقب افتاده و شبهه عرب هم نظر خودشونو دارن.ولي بايد بگم اونايي كه ميگن آيلار جان آبروي ملتو برده لطفا ساکت شن!!!!
    آبروي مارو خيلي وقته كه ………….برده و تو دنيا سرافكنده كرده.آبروي مارو زشتيها ميبره نه زيباييها.آبروي مارو اون اوسگلا ميبرن كه گوني ميپوشن ميرن خارج پينگ پنگ بازي ميكنن آخر مميشن!
    آيلار يه دختر زيبا ,موفق, ومحبوبه. اينهام تو كل دنيا بجز ………….(نه ايران)افتخاره.
    پس جاي حرف نيست. همه دوسش داريم.خزعبلات هم نگين كه از رو حوسه.مگه همسايمونه يا نزديكمونه كه بخوايم با اين حرفها تور كنيمش. هزاران كيلومتر از ما دوره.
    موفق باشه و باشين

  103. نوامبر 9, 2010 در 3:55 ب.ظ.

    مگه این ایلار چیکار کرده؟ به منم بگید تا بدونم اخه من خیلی کنجکاو شدم که بدونم اگه فیلماشو دارین برا منم ایمیل کنید ممنون میشم.به این ادرس:anya.godsel

  104. نوامبر 10, 2010 در 8:54 ب.ظ.

    به نظر من ایلار کاری نکرده ما تو ایران خودمون هزارون از ایلار بدترشو داریم فقط اون جلو دوربین این کارو کرده ولی ما اعم از خودم زیر چادرامون این کارو میکنیم

  105. Bi KaS
    نوامبر 12, 2010 در 12:42 ب.ظ.

    آیلار دوستت دارم
    و درود بر همه ایرانی های وطن پرست

  106. نوامبر 12, 2010 در 1:59 ب.ظ.

    فکر کنم شماها که شدین ناظر فدراسیونو هی تن تن راجب آیلار نظر میدین فرشته هستین مگه شماها از سرگذشت دقیق آیلار خبر دارین شایدآیلار هم یه مشکلاتی برای خودش داره برای این کاراش دلیلی که فقط خودش خبر داره و خدای خودش اگر هم گناهی کرده من تضمین میدم که به پای شماها نمینویسن پس این قدر یک کلاغ چل کلاغ نکونین پشت سر مردم حرف در نیارین اوقات بیکاریتون رو هم یک جور دیگه هدر بدین لطفا……

  107. نگار
    نوامبر 13, 2010 در 3:01 ب.ظ.

    آقا یا خانم ناشناس ممنونم که سعی کردید ملتی رو از شر بحث های بیخود و آبکی نجات بدین و بحث رو عوض کنید ولی باید بگم که یارانه هارو دیشب ریختند (لطفا روی املای لغات دقت بفرمایید ) از دوستان هرکسی دوست داره در این مورد بحث رو آغاز کنیم …نبود من پایه ام ها… منتظرم ببینم چند نفر با پیغاماشون حاضرن بحث رو عوض کنن ..
    خیلی باحال میشه که یکی لینک مربوط به آیلار و باز کنه و ببینه راجع به یارانه ها دارن توش بحث میکنن….

  108. نوامبر 13, 2010 در 8:22 ب.ظ.

    سلام نگار من هم پایه ام البته دستو»کَلهو» چشمو چیزهای دیگه ای هم دارم

  109. نوامبر 13, 2010 در 8:28 ب.ظ.

    راستی نگار یارانه شما رو شب ریختند!!!! عجب حالا چقدر ریختند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  110. sara
    نوامبر 17, 2010 در 6:32 ب.ظ.

    ajaba
    che chiza

  111. sara
    نوامبر 17, 2010 در 6:34 ب.ظ.

    ناشناس :امام علی(علیه السلام) به مالک اشتر:
    ای مالک!اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،فردا به آن چشم نگاهش مکن
    شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی

    inam harfye are haaaaaaaaaaaaaaa

  112. آزاد
    نوامبر 17, 2010 در 6:37 ب.ظ.

    نگار یارانه ها رو فقط شبا می ریزن؟

  113. ناشناس
    نوامبر 20, 2010 در 8:36 ب.ظ.

    آیلار دختر شایسته………ایرانی که آبروی ایران را لکه دار نموده ننگ بر تو ای ……….

  114. ................
    نوامبر 21, 2010 در 9:05 ب.ظ.

    من وتو 75 میلیون ادم تو ایران کسی نیستیم که بخواهیم تو کار کسی دخالت دخالت کنیم اگه خیلی جرات داری برو به صادرات دخترای ایرانی که تو ایران انجام میشه دخالت کن an iranian raper

  115. ناشناس
    نوامبر 23, 2010 در 9:14 ق.ظ.

    ما در جايي نيستيم كه بخواهيم در مورد آيلار و كارهاش نظر بديم. چون در شرايط او نبوديم و نميدونيم اگر ما بوديم چه مي كرديم. البته به هر حال با كارش موافق نيستم و اميدوارم كه الان جايگاه خودش را پيدا كرده باشه.. به اميد ايران بهتر

  116. فلاكت
    نوامبر 24, 2010 در 9:18 ب.ظ.

    خشبختانه بله. الآن هم خوانندست هم بازيگر هم مدل. اولين فيلمش YOHAN barnevandrer 2010 هست. در ضمن مدل هم هست. حالا اين بيشتر عرضه داره و افتخار يا ما كه عرضه نداريم حقمونو بگيريم نشستيم تا از ته مونده بخور بخور يه مشت … بهمون چندرغاز …….. بدن. خوشبختانه من هيچ فورمي واسه اين …ها پر نكردم.

  117. ستاره
    نوامبر 27, 2010 در 12:47 ب.ظ.

    خیلی آشغال آیلار من فیلم مستهجن از آیلار دیدم متاسفم حیف که اسم ایرانی رو این هرزه باشه

  118. دسامبر 4, 2010 در 11:43 ب.ظ.

    man kheyli dostesh daram asheghetam aylar joon man hamsaye u hastam man dar Holand hastam adres midashtam hatman miyomadam mibosidamet har kasi harf mizane eshteba mikone aylar behtarine i love you kasi mitone adress aylaroo bede dar narvay???

  119. hasti
    دسامبر 9, 2010 در 10:45 ب.ظ.

    man tarafdare kasi nistam .ama ino yad gereftam ke gahi etefaghati dar masire zendegiye adama gharar migire ke onaro mitone be har samti bekeshone.kare aylaro taeid ya rad nemikonam ama khosh halam ke az on rah bargashte va to masire dorosti oftade va omidvaram ke betone be harchi ke mikhad berese.barash arezoye movafaghiyat va sarbolandi mikonam.va inke kash ma adama mitonestim ba kalamemon va raftaremon be ham noe khodemon komak konim.dar zemn hameja fesad hast hata to iran pas amrika va jaye dg nadare adama khodeshon bayad dorost bashan.va dorobariyashono be samte dorost bekeshonan na in ke jaye khoda beshinano ghezavat konan.

  120. نگار
    دسامبر 11, 2010 در 9:54 ق.ظ.

    سلام قربون همه آدمهای چیز فهم .
    یارانه ها که دمشون گرم واریز کردن حالا خدا کنه بدردمون بخوره
    راستی از اختلاس 3 میلیاردی مسکن مهر خبر دارید ؟
    خوش به حال خودم که همون اول فهمیدم این مسکن مهر همش کشکه و فوری رفتم پولمو پس گرفتم . شما چطور ؟
    چند نفر ثبت نام کردند و خونشونو تحویل گرفتن ؟ دوست دارم بدونم و آمار دستم بیاد . بیخوام بدونم که کلاه رفته سرم یا نه .

  121. ناشناس
    دسامبر 15, 2010 در 5:31 ق.ظ.

    shomai ke kare aylaro taed ya rad nemikoni vaghean moteasefam ke ghodrate ras kardan chenin karee zeshtio nadari fekardin har kari adam mitone bokone bad begin gozashte gozashte ta hamin aalan asare manfie filmhae porn in khanom roe ensan ha tasir mizare in roshanfekrie shomast vaghean shoma roshanfekrid tanha az ghoran va dine ajdadetoon hejab o haram boodan sharabo … fahmidin kami biandishid ghabl az inke nazariat filsoofan gharbio bekhonid kami be hafez molana o khayam tavajoh konid kami ghoran ro ba tamol bekhoonid kami tafasire ebn arabie ro bekhoonid
    in gharbzadegi ke shoma ono roshanfekri mizarid tan forooshist khod forooshist , khodavand hame ra enayat bakhshad ….

  122. اسماعیل
    دسامبر 19, 2010 در 11:25 ق.ظ.

    کامنت ها واقعا جالب بودن.برخی از اون ها رو با تمام وجودم حس کردم. به نظر من زیاد جالب نیست که در مورد فردی ایجوری قضاوت کنیم.البته این به معنای زدن مهر تایید و کارنامه یایشون نیست و تاریخچه ی تاریکی از خود به جای گذاشتن و این لکه ی سیاه همیشه باهاشون خواهد بود .ولی خودتون رو برای چند لحظه روی ترازوی قضاوت بگذارید. خوشجالم که میخونم و میشنوم که مسیر زندگی خودشون رو تغییر دادن. پس تک تک شماها هم تا به حال اشتباهاتی داشته اید و سعی در اصلاح اون کرده اید. از نظر دوست جامعه شناسمون خوشم اومد.
    و دوستی که از انسان دوستی صحبت کرده بود.
    همچنین دوستی که به معصومیت مواج در چشمهای آیلار اشاره کرد.
    تبریزی بودنش هم برایم جالب بود
    و حبسش در ارومیه
    . . .

  123. سپيده
    ژانویه 11, 2011 در 2:33 ب.ظ.

    اكثرتون كاملاً زر زديد و از مردونگي و شايد آدميت فقط هوسش رو فهميديد.فاحشه هم يه انسانه… شماها جوري حرف ميزنيد كه انگار همتون بچه پيغمبريد و تو زندگيتون هيچ گه اضافه اي نخورديد … بچه پيغمبراي صالحه و شريف ! شما هم فاحشه ايد… فقط اون بيچاره تن فروخته شما انسانيت و شرفتون … فاحشه مغزي ديني شدين

  124. peyman
    فوریه 2, 2011 در 11:07 ب.ظ.

    aylar jan andazeye khodam duset daram:D

  125. به ما چه!!!!!
    فوریه 9, 2011 در 1:02 ق.ظ.

    آقا به ما چه ربطی داره هرکی هرکاری دلش میخواد بکنه مگه زورش رو توئه…؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  126. مهدی
    مارس 29, 2011 در 12:02 ب.ظ.

    من نمیخوام این مسله رارد کنم یا تاییدولی دوستان در نظر بگیریم که آیلار دور از محیط ایران زندگی کرده و نبود پدر ومادر باعث شده به حس پوچی برسه واستعمال موادونیز دوران حساسی جوانی باعث شده که کارایی انجام بده که اون لحظه ارومش میکرده

  127. babak
    ژوئیه 25, 2011 در 6:43 ب.ظ.

    واقعا خجالت اوره که سازمان به اصطلاح حقوق بشر از یک جنده های مثل این ها حمایت کنه وقتی دختری ابروی خانواده اش را با بازی کردن در فیلم های غیر اخلاقی کنه راهی بهتر از مردن نباید داشته باشه

  128. سحر
    اوت 12, 2011 در 11:20 ب.ظ.

    شما که دم از ایرانی بودن و آبرو رفتن و این حرفهای بچه گانه میزنین خودتون تا حالا چه کار کردین که آبروی ایرانیتون حفظ بشه ؟؟؟ خودمون و خر گیر نیاریم دیگه … خودمون میدونیم گه مردم بحبیل حسود و تنگ نظر و خاله زنکی هستیم . به خصوص جند سالی میشه که تعداد آقایان هم در این موارد خیلی داره زیاد میشه . هر کسی آزاده کاری که دوست داره بکنه. تاوقتی به کسی ضررد نزنه . آیلارمگه قرار ه زن شما بشه ؟ ایشالا مادرهاتون میرن خواستگاری یه دختر مورد سلیقتونو پیدا میکنن. خجالت آور کارشماهاست که هر چی از دهنتون در میاد میگین راجع به یه نفر . خودتون کی هستین که را جع به بقیه نظر میدین ؟ فقط هر کی رفت فیلم پورنو بازی کرد فاحشه هست؟ چشمهاتونو بستین بیچارها.
    مرد بودنتون به چیه؟ همینه که این همه بدبختی سرایرانیها میاد .به هم وطن خودتون رحم ندارین؟ حالا این نباشه یکی دیگه میره فیلم بازی میکنه حالا چه کار میتونین بکنین؟؟؟ متاسفم واسه خودم که هم وطن هام شما ها هستین . من 25 سال ایران بودم با همه خوبی و بدی هاش . الان هم 14 ساله اروپا زندگی میکنم.این 14 سال کشورهای زیادی رفتم به جهت کار خودم و شوهرم. هیچ جایی این طرز فکر پوسیده و هیچ جا اینقدر مردم بیرحم و ننگ نظر مثل ایرانیها ندیدم .چرا یک دفعه سعی نمیکنیم باهم مهربان ترباشیم . ما باهم دشمن هستیم تو رانندگی همسایگی فامیلی … چه انتظاری از هم و زندگیمون داریم پس با این ترتیب…جدا ما کجا داریم میریم ؟؟؟ دم از ایرانی بودن میزنیم ؟

  129. بهنوش
    اوت 14, 2011 در 4:46 ق.ظ.

    علما هنوز به نتیجه ی قطعی نرسیدن؟! بابا بی خیال دلتون خوشه:)) من کاری با آیلار مایلار و کسب و کارشون ندارم ولی اون دوستانی که می گن آبروی ایرانو برد خیلی ای ول دارن:)) یعنی کشته ی اون ابروی بین المللیمون هستم که معطلِ همین یه مورد بود تا بر باد بره!!!

  130. حمید
    سپتامبر 11, 2011 در 8:03 ب.ظ.

    این که اعتقاد شدید به کشورو مذهبش داشت این شد وای به حال بقیه ظاهرا آمریکاییها خیلی خون گرمند برای همینه این خواننده ها اونجارو انتخاب کردن

  131. امین
    سپتامبر 27, 2011 در 6:52 ب.ظ.

    دوست دارم آیلار….معلوم نیست اگه ما جای اون بودیم چیکار می کردیم دوستان….پس قضاوتو کنار گذاشته و بهم عشق بورزیم و کمکش کنیم به گذشته خودش بر نگرده

  132. امین
    سپتامبر 27, 2011 در 6:57 ب.ظ.

    اگر به آبروی ایران و ایرانی غیرت دارین تشریف ببرین تو مناظر طبیعی ببینن چه گندی زدیم بهشون…..خداییش هر جا میرم ما شاالله فرهنگ 2500 ساله رو مشاهده میکنم!!!!از خیابون گرفته تا ساحل و جنگل….واقعا شرم آوره……باید یه انقلاب فرهنگی اجتماعی بشه تا همون آدم بشیم

  133. حسن
    نوامبر 20, 2011 در 2:15 ق.ظ.

    دوستانی که به آیلار افتخار میکنن به چی افتخار میکنن؟؟؟اینکه چکاره بوده و چه فیلمی بازی کرده به خودش مربوطه ولی افتخارش واسه چیه؟؟؟

  134. مهران
    دسامبر 8, 2011 در 5:30 ب.ظ.

    برای همتون متاسفم از کارای یه اشغال که ابروی ایرانی رو میبره دفاع میکنین حتما خودتون هم همونجوری هستید اینقدرایرانیهای بزرگ تو دنیا هستند که لازم نیست به این کثافت افتخار کنین

  135. مهران
    دسامبر 9, 2011 در 7:22 ب.ظ.

    دیوس چرا نظر منو حذف می کنی

  136. Alireza
    دسامبر 22, 2011 در 12:04 ق.ظ.

    برا بعضی ها که الگوشون اثال آیلاره واقعا متاسفم نمیدونم به چی این موجود افتخار میکنید!

  137. amir
    مارس 22, 2012 در 2:00 ق.ظ.

    خب دیگه این اوج نجابت یه دختر ایرانی بود …
    ولی راست میگن زود قضاوت نکنیم حیونی جنده بود جنده باید بده
    قیافه هم نداره بخدا …
    دو سه تا از فیلماشو دیدم … تو این فیلمایی بازی کرده که واسه بازی کردن توش باید به همه یه دور بدی تا بازیت بدن … جنده دوزاری
    الان اگه یه دختر چادری ایرانی رو به من نشون بدن بگن این همزمان به ده تا پسر داده قبول میکنم بخدا…

  138. فرشید
    مارس 26, 2012 در 6:08 ب.ظ.

    اون کسایی که از این ک س کش طرفداری میکنن میخوام بدونم اگه خواهر خودشونم کار این خانمو میکرد بازم بهش افتخار میکرد؟

  139. علیرضا
    مارس 30, 2012 در 12:43 ق.ظ.

    نظر من اینه که کسی نباید تو زندگی دیگری دخالت بکنه این زندگی ایلار خودش بد و خوب خودش رو میدونه شاید برای این کارش دلیلی داشته هر کسی حق داره فقط در مورد زندگی خودش نظر بده ما که تو شرایط زندگی اون نبویم که قضاوت کنیم

  140. pedrsm
    آوریل 23, 2012 در 1:59 ب.ظ.

    من 12 ساله که تایلند زندگی می کنم.اینجا همه سرشون به کار خودشونه .همه پشت و حمایت کننده هم وطن خودشون هستند و به نزاد خودشون کمک می کنند.جز ایرانی های ایجا که همه به همه کلک می زنند و نا رفیقی می کنند.حالم از این نژاد پست بهم می خوره

  141. ارزو
    اکتبر 8, 2012 در 7:51 ق.ظ.

    بچه ها هیچ وقت از کننده کاری متنفر نباشید از نفس کار متنفر باشید….شاید اون دختر از کارش یه زمانی پشیمون بشه و خدا اونو بپذیره….راستش برای منم خیلی سخته بپذیرم یه دختره ایرونی این کارو کرده و توی این فیلم ها ظاهر شده چون دختر ایرونی نماد حیا و عفت هست اگه ارزش خودشو بدونه……..شایدم اون به خاطر اینکه توخارج ایران بزرگ شده حاضر شده چنین کاری کنه…….میدونم همین الان دخترایی که حتی توی خانواده مذهبی توی ایرانم بزرگ میشن هم گاهی به فساد کشیده میشن حالا چه برسه به اون ….پس هیچ وقت کسی رو خراب و بد ندونیم چه میدونی شاید توبه کرد ما که از دلش خبر نداریم

  142. همزاد
    اکتبر 17, 2012 در 2:02 ق.ظ.

    افتخار میکنم چون به چیزی که علاقه داشت دست زد،افتخار میکنم که جرات زیادی داشت و مطمئنم که با وجود نظر های تند ایرانی ها هنوزم در اون مملکت غریب داره خوب زندگی میکنه و مثله دختر های ایرانی نیست که روز به روز جمغیتشون میره بالا برای تن فروشی،کجای کارید که دختران ما برای نون شب تن فروشی میکنند
    تو دوست عزیز که مخالف این خانومی اگر واقعا ناراحتت میکرد هرگز به تماشای فیلمش نمی نشستی
    آقا گیرم بد و ناپسند ،گیرم جهنمی و بی آبرو چندنفر از دوستان که پیغام گذاشتن تا به حال فیلم سوپر ندیدند؟؟؟؟؟؟
    اگه از کسی انتقاد میکنید یه نگاه اول به خودتون بندازید،اگر برای خودتون ارزش قائل شدید وفیلمای سکسی رو ندیدید اون وقت میتونید نظر بدید

  143. سام
    نوامبر 8, 2012 در 1:40 ق.ظ.

    کارش درست نبوده به خاطر اینکه توی ایران خیلی ها بد میدونند ولی اگه بخواهیم جور دیگه بهش نگاه کنیم این کار ( روسپی بودن ) یک کار هستش مثله خیلی از کارهای دیگه که هر کدام از ما ایرانیها انجام میدیم اول و قبل از هر قضاوتی ِ باید به دیدگاه شخص که مرتکب گناه شده ِ نگاه کرد و بعد نظر داد.

  144. ناشناس
    نوامبر 14, 2012 در 9:12 ب.ظ.

    دوست داره می ده به فضولا چه ربطی داره ؟
    از کجا معلوم شما که با دادن مخالفین تو اشتباه نباشین ؟ تنها دلیل شما دین هستش ، در حالیکه آیلار به دین و حجاب شما می خنده !
    همونطور که من وشما به حجاب نینجایی زنهای افغان می خندیم و مسخرشون می کنیم !!!!!

    بدبختا برید ببینید تو مملکتتون چه خبره چیکارا می کنن ……. اقتصادتون چی هست………..

  145. حمید
    نوامبر 17, 2012 در 12:25 ب.ظ.

    آیلارها هیچ احساسی ندارن قلبشون از سنگه ،حالم بد میشه از حرکاتشون ، به نظر من بد تر از این نمیشه

  146. ali
    دسامبر 13, 2012 در 8:27 ب.ظ.

    nemidunam chi begam donya injuriye dge khodetuno dargi nakunin ki khobe ki bad gahi oqat khodemun dost nadarim beje ama mishe shayad vase aylar ham in etefaq oftade vasash doa mikunam ke dge naje.
    arozooye zendegii sarshar az omid vasat daram aylar jan.

  147. افشین
    ژانویه 4, 2013 در 8:17 ب.ظ.

    تو هیچ جای دنیا بازیگر فیلم های سکسی بودن موفقیت محسوب نمیشه و باعث سربلندی نیست.آیلار دیانتی تا وقتی که جوونه و این مردای فاسد و خرابو ارضا کنه به درد میخوره بعدش تف هم تو صورتش نمیندازن.کاش مثل خیلی از آدمای دیگه باعث افتخار ایرانو دنیا بود.

  148. آناهیتا
    ژانویه 13, 2013 در 3:12 ق.ظ.

    نظر میشه موافقم یا مخالفم
    بعضی از دوستان چه دل پر دردی دارن 40 خط نوشتن

  149. ABOLFAZL
    ژانویه 16, 2013 در 6:55 ب.ظ.

    اگه ماها یعنی همه مون بیل زنیم بهتره بریم باغچه خودمونو بیل بزنیم این که ایلار اونور دنیا داره چیکار میکنه به ما هیچ ربطی نداره اون خودش میدونه و خدای خودش بخدا شاید ماهایی که اینجا هستیم گنا هامون از اون بیشتر باشه

  150. من
    نوامبر 25, 2013 در 7:01 ب.ظ.

    اگر این خانم که می گید بی ارزشه پس چرا 149 تا پاسخ نوشتید ؟؟؟؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

